Smokinka

едно малко женско намерение

„Знаеш ли, че имаш страшни очи?“ или …

когато колоритът в отношенията изчезне…

Все повече се усъвършенстваме в общуване и комуникация.Сексуалният живот вече е издигнат в култ и какво ли не се прави за да носи той повече удоволствие.Не може ли в подема на модернизацията и мъжете леко да ъпгрейднат подхода си? В момента имам възможност да наблюдавам няколко двойки около себе си, заедно със няколко ухажори около мен и съм на ръба на отчаянието. Някак си усещам, че има хора които НЕ искат да им е добре.Такива хора наричам „хронично недоволни“. Една от приятелките ми е буквално задължена да звъни на гаджето си когато стане от сън, когато излезе от вкъщи, когато е на лекций, когато свърши, когато се прибере и когато ляга. Обикновенно в някое звено все прави грешка. Например не се е обадила, че е била до тоалетната след ядене, че е срещнала приятелка и други такива престъпления. Веднъж присъствах на едно „мило състезание“ по телефона. „Няма ли да ми кажеш нещо?“-Пита той. А тя „Няма друго…“-„Чакам!“ -Казва рязко той преди да и затвори. А тя „Обичам те!“ И той затваря…. Оуууу, че милооооооо. Да се разтопиш… Питам се, как по дяволите я е свалил? С „Яла тука,ма!“ вероятно… Не твърдя, че жените не допринасят за това да не са уважавани но все пак…

Как ви привличат мъжете?Имам чувството, че от много бързане и от видимата предразположеност на жените пауна отваря опашката си едва на половина… Свалени ли сме всъщност? Многозначителен поглед от съседната маса в кръчмата, срамежливо запознанство при засечка на излизане… Скука… Но ако този поглед е на някой, който идеално осъзнава чара си, или сме чули, че е „вървежен“, мацката може и да пусне тънка усмивка… В момента не искам да имам гадже. Не само защото се свестявам от последния откачалник, който следеше компютъра ми. Не защото последният път когато разреших да се доближат до мен бях затрупана с въпроси „Къде си?“,“Ского си?“, „Защо не ми се обади?“-все въпроси които разрешавам само на мама и татко. А защото не ми е тръпка с някой да излезем на кафе. Утре пак. Петия ден в друго кафене за разнообразие. Мразя когато един мъж ме покани да излезем на въпроса „Къде отиваме?“, да каже „Ами….деа знам,където кажеш.“ Не се нуждая от материални изненади, а от емоционални. Гадно е когато някой мъж не може да поддържа повече от 3 теми на разговор. Когато не е убеден в себе си и чака от мен да му вдъхна сила. Когато няма идеи, емоций, силни страсти.

Случи се и на мен. Да обикна необуздания, „лошото момче“. Да не го намирам, освен ако той не се обади. Да мисля къде е, с кого е, дали мисли за мен. Да ме изненадва по улиците, да звъни в неподходящ момент и час… Да ме заведе на боулинг в деня на влюбените, а на 3ти март – на романтична разходка с коне. Насила да успокоявам гласът си когато трябва да вдигна телефона… Да е толкова нередно да му се отдам. Да крия вълнението си, а сърцето ми да се чува от километър. Този човек не беше от града. Беше от задръстено село. Не беше красив,но беше хубав. Не беше богат,но имаше прекрасна душа. И някак си когато всички казват, че е бил груб и не е държал на жените, аз се усещам щастлива. Защото точно аз разчупих душата му, точно аз получих цветя за 8ми март,за Свети Валентин, и без повод… Точно аз бях тази заради която ставаше в 7 сутринта за да ме забере замръзнала от перона на гарата, за да можем да се видим поне за 20мин. Тази заради която търсеше билети за театър и кино, защото знаеше, че обичам. Заради която бързаше след тежкия работен ден и след дълги разговори в колата пред дома ми заспиваше в ръцете и.
На практика не е правил нещо кой знае колко уникално. Но уникалното е било в мен. В сърцето и в душата ми.
Преди седмица получих букет. Не се зарадвах много. Първо, защото ми го връчи куриер, което лиши момента от усмивка, прегръдка, очи… И второ – защото не беше от любим човек.

Тогава разбрах – една жена разбира какво точно иска от мъжа, само ако любовта не е идвала скоро

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 13.02.2012 by in MY POINT and tagged , , , , , , .

Навигация

