Smokinka

едно малко женско намерение

Пролетен джаз…

Ах, че късмет!
Щастливка съм, че
има дни, когато мога да послушам джаз в офиса.
Понякога цели 5 минути не влиза никой и аз мога да се отнеса…
Нали знаете джаз, като се смеси с пейзаж…
И този фин фон „шштшт-штшт“…
Сякаш мечтите ни се събуждат бавно и започват да
газят боси в дъжда…
Пътуват някъде напред…
Сред колите сред хората като прозрачни феи…
Денят е прекрасен.
Това 7,5 градуса ли е?
Не може да бъде!
Да не би електронната единица да ми прилича на 7?
Не бе 7 си е!🙂
Ах, че хубаво!
Вече мога да слагам от ония шалчета,
които не са от необходимост, а ей така – за чар!
Звън на капчуци ме хипнотизира…
Пиленце  ми нарисува ситни капки по стъклото
и изчезна миг след това.
Някой отвори вратата:
– Добър ден!
И кални стъпки остави в съня ми…

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 24.02.2012 by in MY POINT and tagged , , , .

Навигация

