Smokinka

едно малко женско намерение

Черно-бяла Амели


Понякога се чувствам скучна и стара.

Не се успивам, не препивам, ако на другия ден съм на работа.
Не усилвам много музиката, да не преча…
Единствено се смея силно на глас…Това си ми остана…От себе си.
А за кога се стискам?
Искам или не – след 10-20 години ще трябва
да си придам тоя вид, я за децата , или ако не искам да съм незряло  забавление из улиците…
Хем искам да съхраня духовитостта си, хем не искам да съм от ония баби с потник на ламета 
и клатещи се хълбоци в електрикови плисирани поли…
Ама сега защо да не си позволя малко…
„Временна невменяемост“ както казваше една съученичка🙂
Искам около себе си впечатлителни хора със заряд, 
а аз самата не си позволявам да съм себе си.
Омръзна ми от скучняци…а аз съм скучна.
Ето – дори текстовия редактор подчерта с червено „скучняци“…
Та тва си е младежки , НЕНОРМАЛЕН жаргон…

Последната лудост ми беше  миналото лято.
Когато си купих билети за лятно кино..
Беше супер, не ми пукаше сама или с компания.
Сядах вдъхновена на пластмасовата седалка, с питие в краката,
обилно омазана против комари и с чадър…
И гледах „Летен дъжд“, когато заваля. Беше супер!
И не ми липсваше никой и нищо.
Защото не е лесно да се затъжиш за някой.
Нали преди тва трябва с нещо да го запомниш :) 
Всички са толкова нормални, че все едно съм сама.
Не могат да променят хода на деня, нито настроението си.
Как  ли да преобърнат цял женски свят…
Някои пък имат цяла концепция как да го сторят:
 http://www.vbox7.com/play:7ed2e513  

И днес в мен бликат идеи…
Но още само малка частица се осмелявам да покажа…
И аз като Амели … обичам да радвам хората.

Светът е толкова богат на доброта, може да я уловиш от въздуха
като мушица. А може и да я смачкаш върху корицата на рутината…
И аз от много капризи, сега съм свободна.
От много взиране в човешката скучност, моята рокля също избеля.
И сега не може да ме различите, от тия , от които бягах… 

One comment on “Черно-бяла Амели

  1. justjulia
    13.04.2012

    Ами то само от теб си зависи да промениш нещата.

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 11.04.2012 by in MY POINT and tagged , .

Навигация

