Smokinka

едно малко женско намерение

Кой не обича мъж с дълбок глас…


или за мен е нещо като новият „Диско Бари Уайт“…
Но тези дни албумът му е чест спътник на деловия ми ден и забелязвам, че ме прави по-хубава жена и изцяло се пристрастих към нежния дълбок тембър.
И си спомних колко е вярна приказката, че жените обичаме с „уши“.
Най-влюбени сме все в най-бъбривите и закачливи момчета.
Способни сме да хлътнем по някой от един по-плътен глас в телефонната слушалка. А аз съм изпитвала тръпки и  настръхвала от глас на непознат.
Май ми влияе повече от аромат дори…
Има нещо вълнуващо и магическо да си привлечен от някой през  нестандартен ъгъл…
Днес гледах новината за романтичният малък принц, който зърнал рижаво зеленооко момиче в автобуса. Не се запознали, но той не спира да мисли за нея и сега я търси с плакати из цяла София.
В Пловдив веднъж мярнах билборд „Ако ти си Диана с която се видяхме на 24.08 в Слънчев Бряг, обади ми се на тел:…“ 🙂
Колко рядко напоследък се впечатляваме истински…
И си спомних за онова лято в Балчик, за прекрасния Станислав (или Светослав ) от Смолян  , който работеше в кафенето до замъка. Как ми услужи с якето си, танцуваше прекрасно и ми подари нощна разходка из градината. Колко срамежлив беше, и все пак голям кавалер с топъл глас. Как нелепо се разминахме последната вечер и как заминах ненадейно  без да се видим никога повече. И без да съм влюбена аз никога няма да забравя прекрасните му добри очи и още тогава сърцето ми си запази една цветна снимка на прекрасен човек…

Не искам нито заради себе си, нито заради друг да трия спомени.
Те са интимните ми усмивки.Ще ги пазя и тогава сякаш всеки ден  в ръцете си ще нося цветя. Красиви са спомените на ухажваната и ценена жена.

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 21.04.2012 by in IMPRESSED BY and tagged , , , , , , .

Навигация

