Smokinka

едно малко женско намерение

Моето първо голямо парти :)


Вече знам, че мога и това🙂
Макар да мразя хороскопи, май е вярно, че ние близнаците обичаме да носим по 4 дини и колкото по-напрегнато ни е, толкова по-ни е готинко🙂
Ами да! Обожавам да имам много неща да върша едновременно. Даже сама си натоварвам графика, пиша си безброй бележчици и ако някой се разрови из
зачеркнатите мисий, ще  помисли че сме две  :)
Обичам работата си защото тя разгръща в мен нови неподозирани качества и винаги има нещо различно с което да се захвана.
Разбрах, че никоха не бива да казвам „никога“, защото когато казах, че никога не бих се занимавала с компютри, само след месец
започнах да работя точно това. И за моя радост, оказа се , че освен в рисуването и хиленето, ме бива и в координирането.
И лекичко започвам да се гордея със себе си…Съвсем леко…Тихичко…
Най-хубавата част от работата е да чувстваш, че някой ти вярва. Това те зарежда с мечти и доброта.
А може би и шефката ми  няма много голям избор🙂 освен да ми се довери… Хахаха.
И сега в тази разнообразна работа, имах късмета и да организирам фирмено парти.
И тук не става дума за 15-20 човека… А за 90. А партито е на 40км от града и от първия нормален магазин…
Тоест – не бива нищо да се забравя! Я пропуснеш нещо – отиде един час…
И наистина нищо не забравихме!
От агнетата , та до клечките за зъби…
За всичко се бяхме погрижили.
Колежките ми бяха като фурий и се справиха сами с адски много неща.
Момчетата също удариха здраво рамо и ние не усетихме никаква тежест.
Бяхме амбицирани и весели.
Аз пиех, пиех…и цял ден не ме хващаше.
Докато накрая… Много здраво ме отряза.
Още ме имитират как  съм ходила насам натам…🙂
Малко се срамувам…Ама само малко, защото много се забавлявах.
Мястото беше прекрасно, времето също.
Само дето не успяхме да пуснем летящите фенери, защото духаше силно и можеше да подпалим горицата.
За пръв път нямах време за снимки, а така исках да заснема детайлите по подготовката…
Ама тя като закипя…К’ви снимки…
И макар да съм била фен на качествения и тесен кръг събития, започнах да се кефя на колективната маса,
която уютно се беше разляла из зелената полянка.
Децата бяха прекрасни и много се радваха на къмпинга който им спретнах и надуваемите играчки.
Щастлива съм, че имах възможност да се занимавам с това.
Щастлива съм, че имам колеги на които мога да разчитам.
Щастлива съм, че имам ръководство, което мисли позитивно.
И най-много се радвам, че животът ни позволява, да си доставяме такива радости!

3 comments on “Моето първо голямо парти :)

  1. justjulia
    03.05.2012

    Организация на парти за 90 човека си е сериозна работа. Поздравления! Казвам го съвсем професионално, на мен това ми е работата.

    • smokinka
      03.05.2012

      Благодаря, и аз не мислих, че е нещо сложно, докато след него не се качих на кантара и установих че нервите и разтърчането по задачи ме е стопило с два килограма🙂

      • justjulia
        03.05.2012

        Важното е, че нещата са се получили😉

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 03.05.2012 by in MY POINT.

Навигация

