Smokinka

едно малко женско намерение

Човешката сексуалност

отдавна е скъсала веригите, юздите, оковите и всичко там което въобще я удържаше в някви относителни степени.Сега се мандахерца навсякъде , високопарно като грозна комплексарка след „Пълна промяна“.
Това е нашата сексуалност. Една комплексарка. Когато се съобразява с обществото се подтиска, стреми се убедително да уплътни рамките му и с това често забравя персоналния си колорит. Няма лични стремежи и отчайващо иска да прилича на другите.
А когато е свободна – като истинска комплексарка – просто не знае какво да я прави тази свобода. И се хвърля с рогите напреж. Скоро около нейната личност се размирисва и  Бай Ганьовска тъпотия и умопомрачение наляга погледа й…
Да се говори за съвременната бедност на морал е демоде. Тя ни заобикаля финно и непринудено , като плаващи фекалий в синьото море. А ние като истински интелектуалци, премрежваме очи в простора и с нежно движение във водата, игнорираме фекалната фауна…
Какво се случва с отдаването…
Питам защото наскоро ми се случи.
Да искам да се отдам.
Дълбоко и смислено и истинско.
Прииска ми се някой да ме научи цялата.
Толкова се уморих от игрите на любовта.
Толкова се уморих от гоненето на фусти и оргазми…
И както си обяснявах всичко с нагони, хормони и сок от лимони…
Разбрах че във вените ми понякога тече нещо различно…
Привързаност.
И тя придава толкова цветове и нюанси на чувствата.
Прави сърцето ми нежно и меко.
Кожата мека и сладка, дланите сензитивни а погледа…Пухкав.
И ми се иска да изкрещя, че съм негова.
Искам да разбере коя съм.
И загубвам мисли и ред.
Само отдаване.
Пълно и истинско.
Целувка със сливане.
Замества всякакви планове.
Всякакви очаквания.
Измества целите.
И освобождава място.

За любов.

                                                                                  Благодаря за тези прекрасни дни!

2 comments on “Човешката сексуалност

  1. Virginie
    28.06.2012

    Смокинке, остави фекалиите да си плуват и се наслади на отдаването:) Много ми хареса това: „Замества всякакви планове.
    Всякакви очаквания.
    Измества целите.
    И освобождава място.

    За любов.“
    Поздрави!:)

    • smokinka
      29.06.2012

      Virginie, толкова уместен пристигна твоя коментар, не само защото е позитивен, а защото съм в етап от който имам нужда да ми се казва това🙂

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 16.06.2012 by in MY POINT and tagged , , , .

Навигация

