Smokinka

едно малко женско намерение

Да изчезнеш за 90 дни…

Точно толкова продължи търсенето ми на нов дом.
И се опасявам да не продължи колкото бременност.
Защото изпуснах момента,  когато си мислех, че изнасянето
ще води към свободата. Тогава щях да се усещам победител.
Вместо това, закъснях.
Нещата станаха непоносими.
И сега съм презряла.🙂
Загубила младежката лудост.
Идеята за живот по квартири дори често ме разплаква…
И вече цял месец заобикалям кашоните…
Ама знам, че съм си на прав път.
И съвсем съзнателно не искам да разбирам
какво се върти в главата на злобарите и песимистите.
Както казваше един приятел, жените си проличават, когато
са в своя малък свят.
И се надявам да не ми се налага още време да чакам.
Но вече предпочитам да жертвам време за качеството.
Ще издържа.
Все пак смокинките са пълни със желязо🙂.

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 18.11.2012 by in MY POINT.

Навигация

