Smokinka

едно малко женско намерение

Петък вечер

автор: Димитрина Равалиева  

Грах. Котешка храна. И сол.
Да купя свещи. Да платя билета.
Излитат самолети. В си бемол
звънтят стъклата. И е вечер. Петък.

Прогнозата е дъжд. Като съдба.
Бездънен – ще ни връхлети, ще рукне.
Като признание в любов върху гърба
на списъка със нужните продукти.

Този прекрасен стих намерих днес.
Утре ще почивам.
От години не съм имала почивен ден – петък.
Такъв един уютен, кехлибарен, мек…
В такъв ден ако си спокойна и щастлива женичка,
ще се разкрасиш с някой пастелен лак на ноктите, и леко ще
преживееш, че прическата ти се е развалила от дъжда.
Ще сложиш най-мекия и шарен шал и най-удобните боти и
няма да те е страх ако се намокриш…
Този петък смятам да изляза на двора и да скрия тъгата си в дебела завивка есенни листа.
Неприятностите ще издигна на балони и ще пия кафе докато гледам как се отдалечават.
Трябва да събера сили…
Да изляза да поснимам малко красиви улици.
Да си представя как спокойствието идва и за мен и му рисувам пейзажи.
И на забавен ход  разглеждам забързания Пловдив.
Ще си купя билет за някое хубаво събитие или просто ще планирам
уикенд с малко бар, изложба или музика на живо.
Най-сетне краката ми да ме отведат там, където искам…
Ей, мое Петъче, не искам много от теб!
Само да ми напомниш коя бях…

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 22.11.2012 by in MY POINT.

Навигация

