Smokinka

едно малко женско намерение

Казах си „стига“ *

Имах късмета да намеря едно радио        
(http://tunein.com/radio/181FM-Lite-80s-s90410/)
което малко да ме върне към хубавото на живота.
Към романтиката и нежността, която винаги съм обичала в големи дози.
Да ми напомни за момичето в мен.
И това парче с ТОЛКОВА АМА  ТОЛКОВА близък до сърцето ми текст :

Police – Every Breath You Take   има силата да  заражда любов на места които може да я няма…

И вместо да тъгувам за неща които ми липсват,
предпочитам да благодаря, че изобщо съм ги имала.
И тази мисъл, че хората харесваме „защото, а обичаме „въпреки“
ще излезе много вярна.

И когато един ден престъпя прага окончателно, най-тежкия куфар
и най-важния ще бъде този: пълния с обич „Въпреки“…
И тя ще бъде моето ново огнище.
Да обичаш някой ЗАЩОТО, или е лицемерно или химерно…

Аз знам, че по-сама никога не съм била.
И сякаш самотата адски много прилича на старостта…
Различават ги само неопитните ми сълзи, които ми пречат да допиша…

* Не е реклама, а метафора наистина за болка в стомаха. Това изпитвам вече няколко месеца. Болка от неразбиране,конфликти, не усещане, болка от обич…

Толкова пъти изневерих на себе си и на принципите си, толкова обиди понесох от любов. Чаках разбиране, чаках да ме вникнат, да ме проумеят, но съмненията не стихваха. Даже бяха подхранвани…Не се оплаквам , премерила съм, че си струва .Преглътнала съм, но всичко си има граници все пак какъв е смисъла да си с някой който не те уважава? Следствие на това няма как да ти помага
как да те подкрепя и пази, нито да ти мисли доброто…
Ще се взира във язвите и никога няма да може да ти покаже хубавото пред теб, защото е втренчен в лошото.
А аз наистина имах сили да преобърна светът за…


Те дори не ме познават.
Животът ми ще им покаже коя съм аз.
И вече не искам да правя опити и да давам шансове. Да съм щастлива зависи от мен.  Трябва да се постарая за да съм здрав дух за хората които са добри и имат нужда от мен. И искам да си го гарантирам.  Ако трябва няма да общувам със семейството си, с любим човек, с някой който УЖ има нужда… 
Нека те търсят онова, за което се борят с острия си език.
Аз искам спокойствие, топлина, прегръдка и любов.
Точно тук пътищата ни се разделят…

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 25.11.2012 by in MY POINT.

Навигация

