Smokinka

едно малко женско намерение

Няма

неудобен или неподходящ момент, има хора, които се страхуват да се борят, за това което искат…“

Или са мързеливи, лениви, мрънливи и търсещи съжалението на околните.
Искат някой да им бърше сълзите или просто да „забършат“ някоя…🙂

 
„Животът не е система от капани,
а преподавател на ценни уроци,
които трябва да се изживеят,
за да бъдат разбрани.“
Хелън Келър


· Прощавам си за това, че съм се наранил.
· Прощавам си за това, че съм наранил другите.
· Прощавам си за това, че съм позволил на другите да ме наранят.
· Аз привличам любов, удовлетвореност и щастливи отношения Тук и Сега.
· Аз имам всичко, от което се нуждая, за да се наслаждавам на живота Тук и Сега.
· Аз съм най-добрият си приятел.
· Аз съм изпълнен с живот и любов. Аз излъчвам любов и живот.
· Светлината в мен твори чудеса Тук и Сега.
· Аз имам правото да бъда точно това, което съм.
· Аз имам право да направя всичко, което искам да направя.
· Аз имам правото да се уча и израствам от собствените си грешки.
· Не ми е необходимо да толерирам тези, които ме нараняват.
· Миналото ми е необходимо, за да ме предпазва от болката на познанието, но самото минало не ми причинява болка.
· Освобождавам се от потребността да бъда слаб. Аз заслужавам най-доброто от живота и го приемам Сега.“

Аз, както всички, също заслужавам щастие!
И искам да вложа сили и да даря най-доброто от себе си!

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 29.11.2012 by in MY POINT.

Навигация

