Smokinka

едно малко женско намерение

Зимнина :)

„Ще разказвам това само на себе си и после сам няма да си вярвам“🙂
каза Хю в романтичният филм с Джулия…notting-hill
И аз като него искам да живея в тясна къща със синя врата…
Не държа да е в Нотинг Хил.
И аз като него станах суеверна, вкусвайки на устните си най-голямото щастие и си обещах да го разказвам само на себе си…
Мамка му.
Сякаш скапаните бози надушват, че съм в тежко душевно състояние и с кран ми стоварват болезнената  нужда от обичане.
Нищо че животът ми заплашва да бъде стерилен откъм любов и романтика и жълти хризантеми…
Аз не губя надежда. Ще си остана винаги тази залюхана романтичка, колкото и да ме убеждават, че е грешка…
Поредният „почивен“ ден в който главата и сърцето ми се пръскат от напрежение.
Искам това да спре.
Искам любовта да ражда усмивка, а не сълзи.
Близостта да ражда топлина, а не несигурност.
Смокинката се умори.
И затваря любовта си за зимата…

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 01.12.2012 by in MY POINT.

Навигация

