Smokinka

едно малко женско намерение

Да не слушаш

е важно!
Особено помага ако се постараете да не чувате страхливците. happy-woman-listening-to-music
Онези, които не вярват, че ще успеете.
Онези които ви дърпат назад.
Скептиците, песимистите и онези дето се наричат РЕАЛИСТИ !
Всъщност това са първите 2, само че под прикритие🙂
Аз например се преродих, когато се отървах от вечния скептицизъм на майка ми
и от язвителното поведение на някои близки и приятели.

Да се отървем от лошите думи изглежда е лесно, но как се отървавате от вредните хубави думи?
Ония заблуждаващите,изкуствените и мазните?
На това се научих от баща си.
Заблуждаващо мазна дипломация и накрая…Нищо на лице.
Например моето момче, вечно не ми вярва, че е всичко за мен.
И че несигурното му поведение е като островче от лед.
Разклати ли се, скачам на първата твърда земя…
И понякога толкова се ядосвам, че поглежда с недоверие
на влюбеното ми сърце.
И пилим до поболяване разни подозрения и хипотези…
Че ми се иска да го отвлечат извънземни
и да му промият мозъка и както е промит и непокътнат,
да му забият един билборд в  в някоя гънка , на който
да пише „Смокинката те обичаааа!“
И да му кажат, че не се нуждая от космически неща,
а само от подкрепа и вяра…
Но няма страшно!
Казват че на 21.12 нямало да е край на света а просто сме
щели да развием висш интелект.
Е дано тогава, моето момче успее да прочете мислите ми…
И просто да ме обича…

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 03.12.2012 by in MY POINT.

Навигация

