Smokinka

едно малко женско намерение

Предколедна депресия :)

Усещам , че тази зима ще ми трябват „здрави топки“.  :)Two-christmas-balls-wallpaper_36561
Ама усещам и друго.
Хората обичат да хабят нерви и да не променят нищо, вместо
да хабят нерви за промяната.
Също разбрах, че някой може да твърди, че те обича и едновременно с това
да те нарича лъжкиня , пияница и какво ли още не…
(Понякога от яд ми идва да направя така,че да заслужа тия епитети)
Но не съм толкова зле все още….Май…
Абе въобще нищо не е както трябва напоследък.
Ама аз нямам никакво намерение да се обяснявам.  :)
Всеки да си вярва в каквото иска, аз преминавам като валяк
през тия глупости и си карам напред по план.
А в моя план, хората общуват за да са мили един с друг, за да си носят топлина и приятни емоции.
Предпочитам да имам дружба , вместо депресираща връзка.
Предпочитам да бъда усетена и разбрана бавно с времето, вместо върху мен да се нахвърлят
догадки и язвителни подозрения…
Защото май главата ми започва да изпушва и скоро ще проваля още нещо на което държа…
А то е да давам топлина, подкрепа и усмивка, на хората които обичам!
Да се радвам на уважението на приятели, колеги и познати.
Понякога далечните хора виждат качества в нас, които любимите ни хора не виждат или пък се подтискат, ако усетят, че нямат толкова здрави топки🙂
Аз се гордея, че имам колеги, които знаят, че думата ми е дума на пич и че бих им помогнала всякак винаги.
Приятели, които знаят, че се усмихвам въпреки, че ми се плаче и че винаги давам истински полезен съвет.
Познати, които макар и далеч, още се сещат за мен и пращат красиви картички, за да ми напомнят, че не бива да спирам да се усмихвам!
Не бива да се предавам!
И трябва да увеличавам и раздавам добрината си!
Неверници винаги има…

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 10.12.2012 by in MY POINT.

Навигация

