Smokinka

едно малко женско намерение

За любовта говорим със Simply Red :)

Да бъдем себе си,
да сме естествени.
Да се раздаваме и разкриваме.     483372-1366x768--00-
Да сме уязвими и разголени като рибно филе.🙂
Но само…Само ако не ни е страх…
Иначе сме ФАЛШИВИ.

„Наблюдавам как се отдалечаваш.
И се чувствам сякаш не съм аз.
Нараняването боли…
Дните са дълги.
Нарани ме достатъчно…
Страхуваш се да бъдеш обичана
Знаеш,че пътят
на младостта е твърде труден.
Толкова много пъти те е боляло от любов…
Истината ранява достатъчно.

Сега чета една книга – твоето лице.
Сега то е фалшиво.
Все пак любовта ми не е грешка.
Фалшива аз винаги ще те обичам…

Надявам се на любов
ден след ден
и винаги е  някой друг.
Нараняването боли.
Дните са дълги.
Нарани ме достатъчно.

Винаги, винаги ще те обичам...“

Любимият е като  ЗВЕЗДА  .
Винаги се появява нощем, като затворим очи и винаги е най-ярката…

„Всеки който някога те е гушкал,
би ти описал как се чувствам.
Всеки който някога те е желал,
може да ти каже какво чувствам в душата си.
Единственото което някога съм искал
е чувството, че ти не се преструваш,
че мислиш само за мен.
Чакай малко! Нима не виждаш, че аз
искам да падна от звездите
право в твоите ръце?
Аз те усещам!
Обяснението на мъжа, който се опитва да те
нарани, са моите чувства…
За цялата ревност с която те засипвам,
са причините, които се опитвам да скрия…
Както и за всички неща, на които ме научи…
Никога няма да разбереш колко много ме нараняваш…
Остани за малко, не виждаш ли че аз
искам да падна от звездите
право в ръцете ти?…“

От друга страна си мисля, „Ако не ме познаваш до сега,
никога няма да ме опознаеш. “🙂
Затова се връщам понякога назад в ГОДИНИТЕ:
„Мисля си за страховете които имах толкова дълго …
Изгубих всичките си сълзи.
Изгубих всичките тези години.
И нищо нямаше шанс да се подобри.
Защото никога не е могло…
И продължавам,задържам, задържам, задържам…
Това е всичко което имам днес.
Това е всичко което имам да кажа.“

Странно.
Как така усещам, че губя любимия човек,
още преди той самия да е решил да го направи.
Страхувам се от думите – присъда.
Затова си отивам преди да е произнесена…

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 11.12.2012 by in IMPRESSED BY.

Навигация

