Smokinka

едно малко женско намерение

Хубавото

на летоброенето, е че човек може
по-решително да вземе мерки,
смело да навлезе в нов период и
да пренебрегне някои задръжки
и липса на конкретика в действията си. 379538_476492425719202_427191061_n

И така, когато дълго си събирал
буца негатив в гърлото си,
някак по-лесно е да си кажеш
„край“ в края на годината.
И новата, сякаш ти дава шанс
да повярваш наново, дори и да
нямаш видими основания за това.
И както историята с картофите,
така и аз се натоварих с тъмни мисли,
недоверие, безпокойство и мъка,
които направо сюрреалистично
загрозиха мен и съществуването ми
и се задържаха толкова дълго, че
ги приех за даденост.
А те не са!
Животът ми е много повече
от ревност и недоверие,
злоба и уязвяване,
интригите, бившите,
подозренията и споровете.
Животът ми е любов…
А тя никак ама никак не се връзва
с това което се мъчи да ме заобикаля.
Негативите оставям да се утаят леко
на дъното на чаша с вино без да
се размножават в главата ми преди това.
Затова – СЕ МЕСТЯ !🙂
Смокинка влиза в новата си (стара кожа)
и в нов дом! И духовен и не съвсем😉 …

to be succsessful tozi pat🙂

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 28.12.2012 by in MY POINT.

Навигация

