Smokinka

едно малко женско намерение

Уча се…

Толкова съм се смяла на
ТОЗИ скеч🙂
И въобще се кефя, че има скеч за похотлива жена – това е рядкост🙂
И все се шегувахме в училищв с репликата „Хем има Вяра, хем има и Изне!“
И докато първият клип ме навеждаше на еманципатски мисли, животът ми пое своята посока…Нанадолнище.
В съчетание със други проблеми, се влюбих.
Внезапно, неповторимо и за кратко време провалих всичко.
Или поне с нищо не спрях това което така сигурно и стремително се беше засилило към мен и аз като подвижна мишена сама нанизах центъра си на провала. Т.е. не раздялата беше неизбежна, а аз не успях да избегна раздялата.

Без да подозирам, че съвсем скоро състоянието ми ще се олицетворява с  ТОЗИ откъс
( по -точно частта след 9:50 мин)
Комичничко изглежда, ама ако живеех сама и аз така щях да се дера.
И без майтап – будя се точно както тя на 11:25
и се смея точно  като на 11:35…и веднага след това плача.
Защото ако за сълзите е добре да си сам, то радостите все
се озъртат за близкия с когото да ги споделиш…
И ако някой знае, нека ми каже…
Защото аз не съм като героинята на Мая.
Аз обикнах истински само един.
И сега съм принудена да се уча.
Да вярвам, че мога да свикна с мисълта, че някой ден…
Ще  бъда докосвана от ръце, които не са неговите.
И целувана от устни, които не са неговите.
Гнус ме хваща само да го пиша…
Как се учи това?…
Не съм на 19, да се кефя на импулсивна целувка в бар
или да се прибера със непознат…
Искам си онзи, който ухае на „мое“…
P.S. Ден след като написах това, открих сродна душа…
Стана ми някак по-леко и вече с нея сме на един чин : Светлана Йорданова

Вашият коментар

Навигация

