Smokinka

едно малко женско намерение

Сърдечно

„Любовта е само за богатите“
Май права ще излезе наглата Бела от лековатото романче „Какво общо има любовта“heart-in-trash
Толкова шибани неща ни се изсипват на главата, че се чудя още
как съм си вярвала, че ще намеря сили за обичане.
И все още чувствам любовта си несподелена.
С човекът така и не намерихме език.
Уж всеки дето ме познава, знае, че няма човек на тази земя с който да не се разбера,
ама ей – намери се един. И понякога ми става толкова мъчно
и болно, за дето не се усещаме, а се раняваме с думи, че съм си представяла,
как при поредния скандал го сграбчвам за рамената и го разтрисам
докато му крещя „НЕ МИ ГОВОРИ, ПРОСТО МЕ ОБИЧАЙ!“
По-нещастна връзка май не съм имала.
Престараеш ли се – осираш се – мой факт.
„Много баби – хилаво дете“
И аз така тръгнах един оптимист, една ведра, щях да преобръщам животът му,
щях да му давам кураж, щях да съм безкрайния извор на обич…Ама се сринах.
Сринах се като прах от стар скрин.
И на човека не му остава нищо, освен да се отърве от праха.
За да блесне…Нов ден…Нов късмет…
Многото поговорки са знак, че аз съм си в поредната безпътица.
Така става като сме безсилни.
Изнизва се всичко през пръстите ни.
Може би не го направих здраво, за да се присмиваме сега на слабостите си, вместо да болеем от тях.
Запомних толкова много лоши думи, толкова много.
Те някак хич не си пасват с обичането.
Затова отделих човека от любовта.
И си представям, че цялата ми нежност, която не успях
да обясня, обич и ….. всичко бе, всичко което може това
вече разпаднало се сърце да понесе, си представям че общува с него.
Като с някой малък Палечко.
4838563N

Представям си че се сгушва до мен когато ми липсва,
закача се, танцува с малката червена тениска, която му стига чаак до колената
и все още ме вика ….Както ми измисли той да ми вика…Със галената ми фамилия…
Спи в косата ми и ме гали по бузката с малки ръчички.
Вече не мога да обичам.
Думите отвориха язви.
Мога само да мълча.

Като на помен.
Любовта умря.

И от сега се мъча, да си запазя усмивките, хубавите дни, слънчевите.
Не може да съм толкова лоша, ако бях, нямаше да усетя въобще какво е да обичаш истински.
Просто не бях готова.

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 19.01.2013 by in MY POINT.

Навигация

