Smokinka

едно малко женско намерение

Януари

почти си отиде…
И сега разбирам, колко неща научих през тези 27 дни.
(Преди да си избереш дата за празнуване на „relationship“
първо провери, дали въобще имаш партьор.🙂 )
Днес щяхме да отбележим 8
месеца. Идва ми сама да си дам медал за биволско търпение.
1.Януари ме научи: Никога не дръж около себе си човек, който те ранява с думи.
Ти никога няма да си щастлив и горд с отношенията.
Той никога няма да спре.
Разбира се, никой опит не е лош.
Научих това от моята майка. И затова я отбягвам.
Има някои хора които, просто не са за пред хора.
Запознах се и с още една майка.
Най-готината майка която съм срещала. Вероятно се е запазила такава,
защото е прескочила да възпита старателно сина си
в отношение към жената…

От много сърдечни катаклизми и малко акъл, пак в началото на Януари,
реших, че мога съвсем да спра да си обръщам внимание
и да работя по 9 часа, без обяд, да пропускам вечери и
да се шматкам насам-натам, за да се прибера капнала
в стаята си, в която не беше повече от 7 градуса.
Това скоро ме вкара в болница.
2.Януари ме научи: Грижи се за себе си.
Никога не поставяй себе си след другите,
особено ако „другите“ не са детето ти или някой който сам
да те цени и поставя теб пред себе си.
Хора, които да го заслужават, няма около мен.
Освен това, съм млада жена и за да бъда здрава
и привлекателна трябва да се радвам на спокойствие
и качествена грижа.🙂

untitled
3. „Дългото мислене за някоя работа, помага толкова,
колкото дългата дреха при бягането“
Тази мисъл знам, откакто се помня, но това съвсем
не означава, че съм я приложила.
Ако ви трябва някой да мисли – ей ме на!
Само, че живота е пич. Той си действа.
Няма хън-мън. Добър е и лош е с нас,
по неписани логики и няма какво
толкова да му мислиш и да се пазиш.
Никога нищо не ти е сигурно.
Затова просто и ти бъди пич с живота.
Действай без да ти мигва окото
и му покажи, че последното
за което ти минава през ум
е,че може да претърпиш неуспех.
В този ред на мисли: взимам си кола на лизинг!🙂

4. „Остави хората да те изберат!
И показвай, че благоразположението ти
трябва да се заслужи!“
Сближаването прилича на пазаруването.
Ако оставиш мъжа да се заплесне, после го
поизмъчиш няколко седмици да спестява за да
си те получи, удоволетворението му ще
го радва и така ще те цени повече.
Но ако една стока е намалена и крещи „Вземи ме!“…
Почваш да се съмняваш в нейното качество.
Аз сгреших и първа показах, че го искам.
Така ставаш повод за капризи, даваш му време
да обмисля твоите плюсове и недостатъци,
да те сравнява с някакви отрепки като
на оглед за расови кобилки.
Нататък е ясно. Започват да те консумират критикарската.
Човека става мързелив към теб и неблагодарен.
А още по-често и кръвопиец.
Това се отнася за мъжете, приятелите и дори семейството.
Преди ден срещнах човек, който ме е виждал
4-5 пъти, а беше опознал същността ми
много по-добре, от човека който обичах.
Това едновременно ме срина и в същия момент окуражи.
За това, смокинке, стой си тихо в опаковката и
не отстъпвай от високата си цена, щото виж кво става…

5. След като бях отстреляна от няколко посоки
и животът ми падна по лице като домино,
започнах много да слушам хората. Грешка.
Най-лошото е, че повечето от тези, които ме
съветваха, нямаха и процент представа
какво ми се случва и как се чувствам.
Само им давах повод да се правят на умни.
И най-големия проблем с който се бяха
сблъсквали беше с какво да се напият
следващата седмица.
Или пък другите, които имаха някакъв
опит, се правеха на велики, като че ли
са ми треньори и ми казваха
„Бавиш се.“, „Стегни се.“, „Не знаеш какво искаш.“
Те сами не могат да си помогнат,
камо ли да са опора за някой друг.
И през ум не им минава, че ти същата,
която сега много умуваш, утре ще си независима,
здраво стъпила на земята, а те ще ти искат заем
щото ще са на същия левел отпреди 10 години.

Спомням си, как реагираше баща ми,
когато имах нужда от съвет:
„Виж ся, ти тряя си дипломат, АЗ например, АЗ
съм велик, АЗ съм ледоразбивач, АЗ
АЗ , АЗ…
Тогава разбрах, че държавата
комплексира мъжете ни.
И това адски много ги изнервя.
Чак им се замъгля мозъка…
Особено ако работят на високо и на открито.
Януари ме научи: Не слушай никого.
Истински мъдрият  съвет окрилява и дава сили,
без да си го търсил и искал.
И тук искам да благодаря на шефката си.
Радвам се, че познавам тази жена.🙂

6. Планирай сама. Хората и без това не знаят какво искат.
Нагледах се на приятелки, които не си харесват дългите
връзки, нагледах се на семейства, които се разпадат
заради егоизма. Даже познавам мъж, който
е надарен с близо 20 см мъжество и от месеци си клепе самотен.
Когато исках да се събера с човека, когото обичам,
той искаше да седи при майка си. Няколко месеца след това,
реши да ходи на квартира. Сам.
Извод – хората и те не знаят какво искат.🙂
Или мислят само за себе си като го искат.
Само големите думи и големите мераци, големите очи
и големите деколтета. Ама като трябва да се срещнат с
живия живот…Ахаха. Там започват да издишат.
Плюнчат ти се всеки ден какви са им грижите
и как нямат пари за тва и за онва, ама
пари за бира и цигари винаги се намират.
Сетих се за един познат, дето дойде да ми
се оплаква в офиса „Много съм зле нямам пари
даже да се подстрижа..“
Тъкмо да го съжаля и на излизане го мяркам
да си взима цигари и да залага на Еврофутбол.
Ето ти пари за 4-5 подстрижки🙂
Тъй, че не всеки е толкова зле, колкото ви приказва.
Зле му е само едно – начина на подредба на приоритетите.

Януари има още 4 дни.
Но и до тук ми беше доста полезен.
Вече мога да умра малко по умна.
Хахаха, айде няма, ще се пробвам по-умно да живея.😉

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 27.01.2013 by in MY POINT and tagged , , , , , .

Навигация

