Smokinka

едно малко женско намерение

Малко радост :)

Това яко клипче си намерих тия дни и много ме развлича🙂
Кефи ме пича как подминава баварците с пренебрежение и вади якото байкче🙂
Харесвам и старомодния ритъм и аматьорското римуване.
Кефи ме и слънцето което толкова ми липсваааа!
И разбира се „I’m gone!“ или „Is nicht da“ са модерни
за мен изрази ахахах🙂

Днес си взех Роклята!
С главно Р, защото първо, никога не си бях
поръчвала рокля от бутик, никога не бях
ходила на проби, никога не се бяха
държали с мен все едно съм прекрасна,
сякаш никой не виждаше, че съм по-пухкавичка
и роклята ми се изпипа до най-малката подробност!
Това е най-голямата женска глезотия която съм правила
за себе си. И искам да похваля тези старателни жени!
Не обичам масажи, нито козметици.
Не обичам и да си шия дрехи, защото докато ми ги ушият свиквам с тях
и се губи тръпката.
Но тази рокля си я заплюх на закачалката още миналата година
и за щастие, в моето малко градче никой не я беше докоснал
и тя си ме чакаше там.🙂
И беше истинско удоволствие да бъда обгрижвана от тях.
Когато отивам да си занеса паричките, ще им се отблагодаря!
Дано с нея да бъда една симпатична кума!

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 28.01.2013 by in MY POINT and tagged , .

Навигация

