Smokinka

едно малко женско намерение

Има само едно (пак бижута)

741057_600_1
хубаво качество на това да нямаш време за реализиране
на някои творчески идеи🙂
И то е, че докато намериш време да ги
осъществиш можеш да ги обмислиш по-добре.
Най-важно е да станат
по-ясни и по-прости.
Музата трябва да се улови, но тя
претърпява период на съзряване.
Ако я излеете още непълнолетна,
резултатът ще има слаб успех и акне…🙂
С този идиотски увод се опитвах да кажа
че отдавна имам идеи за няколко уникални колиета.
Аз по-скоро ги считам за някаква
извратена моя версия на жабото.
Тъй като аз не си поплювам и
обичам едри и доминиращи форми🙂
Жабото е започнало живота си като мъжки аксесоар.
Това е станало през 17 в ,
а в дамската мода е навлязло едва след два века.
В разни литературни произведения четох,
че младите аристократи често попивали потта си с тях🙂
Още не съм намерила точна информация за тяхната поява и
приложение, освен че за онези векове е било важно
да се демонстрира бялата якичка и всичко да завършва
с къдрички🙂
Първото жабо което видях в живота си беше на
началната ми учителка.
Винаги го носеше с романтична
брошка с камък, което прекрасно развинтваше
моята фантазия и допълваше симпатиите ми
към нея.
Често докато ми приказваше или
предаваше уроците си, аз впивах
очи там и напълно се хипнотизирах
и дори спирах да я чувам…🙂

И така докато тичам
в ежедневната сивота
очите ми улавят форми,
материи, усещания.
Усещания е най-важното.
Идеите ми се изчистват,
и създават
приятни асоциации.
И едновременно са
налудничави…
И така,
сутринта се събудих с
още една идея…🙂

untitled1

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 03.02.2013 by in MY POINT, WORKSHOP.

Навигация

