Smokinka

едно малко женско намерение

Когато личното weight напомня на schwein2

00008952
Едни от най-умните неща,
за които дадох пари тази зима
е картата за солариум
и курсът по немски.
Така ви се затлачва аурата
в това мъгляво време, че
8минути в „слънчевата“
капсула направо ви
действат като чаша топло лято…
Не съм суетна, но бих искала
да имам хубав тен до март🙂
Курсът пък е забавление
с нови симпатични хора,
Чакам го с нетърпение
и винаги се забавлявам.

Започвам да празнувам.🙂
През март ще съм достигнала
мечтана своя цел.
Незнам дали сте чели този
пост: https://smokinka.wordpress.com/2012/05/07/когато-личното-weight-напомня-на-schwein/
Но явно несъзнателно
съм била много уверена,
когато съм писала в него.
Тъй като от тогава
до сега съм отслабнала
с почти 15 килограма.
Споко, няма да рекламирам
никакви хапчета.
А и мисля, че имам нужда да сваля
още толкова.🙂
Животът показа на всички
ни, че най-истинските
неща не се рекламират.
Но съм длъжна са споделя
своя опит, за да е полезен
той и на някой друг
който иска да влиза във форма🙂
1.Като за начало, пробвайте
да спрете алкохола.
2.Усмихвайте се непрекъснато, нищо че ви е мъчно за пиячката🙂
3.После спрете да вечеряте късно.
Зимата ме кефи с това, че
се стъмва около 17.00 – 18.00ч.
Ползвайте това.
Не яжте по тъмно.
4.А през деня наблегнете на салати
и течни храни.
Проверете храната, която
усвоявате според вашата кръвна
група в интернет.
5.Пийте много вода.
6.Заобиколете се с позитивни и
дейни хора. Старайте се обкръжението
ви и колегите ви да имат
разтоварващ ефект когато са около вас.
И последно:
7.Пробвайте да се влюбите в неподходящия.

За по-голям ефект, желателно е последния да няма автомобил, адски много да ви дразни, да поддържа сърцето и стомаха постоянно свити,
да не е фен на плюскането по ресторанти и гостилници и…да живее далече…

След първите резултати и първите комплименти няма да е лошо да се захванете с коремни пресички, подтичване и масажи за стягане.
Студено пресованото кокосово масло няма равно и с малко упоритост ще дадете възможност на кожата да се събере бързо и стриите да изчезнат.
Аз съвсем наблизо имам стадион, но често ми доскучава или е притеснително безлюдно в тъмното🙂, но това не значи, че уикенда не може да изкатерите някоя забележителност, вместо да сте седнали
на бъдещото си стройно дупе.

П.С. Всичко което съм описала е самата истина, приликата с действителни лица и дупета никак не е случайна и въобще не се шегувам!🙂

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 04.02.2013 by in MY POINT and tagged , , .

Навигация

