Smokinka

едно малко женско намерение

Смокинка на една годинка :)

Heart-Stone-Gray-Pen-Beige-1200x1920

Една година от поникването
на Смокинка в градинката на WordPress🙂
Точно една година,
от момента, в който
реших, че е по-добре сама,
вместо зле придружена🙂
И днес пак съм на това мнение.
И тук ме успокоява споделянето
на сиви мисли от сивото вещество.
Слава богу, нещата с него не са същите,
там отбелязах малък напредък.
В началото загубвах смисъла за много неща и се отказвах от малки борби.
Мислех си, че няма любов.
А нея я има или я няма само в…мен.
Тя от нищо друго не зависи.

Миналата година по това време мислех, че няма достоен да обичам.
В средата й обаче обикнах.
А тази година обичам с цялото си сърце, но без да има кого…
Единственото лекарство, което ме поддържа
щастлива до лудост, се намира трудно и идва рядко.
Сънищата.
Често само те ме пращат в онзи свят, в който искам да бъда.
Понякога толкова силно изживявам нежността и
щастието в тях, че се след като се събудя,
целият ми ден минава под химерна влюбеност.
Обичам.
Всички го виждат.
„Красива си!“ казват, или
„Винаги си усмихната!“
Затова гледам да съм сред хората
и да им правя добро.
Защото когато съм сама
от усмивката и шегите ми няма и следа.
А аз съм любов.
Цялата съм от любов.
Ще обичам през целия си живот.
За това съм тук.
И никога няма да спра.
Защото:
“Как ще спреш ти мене – волната, скитницата, непокорната –
родната сестра на вятъра, на водата и на виното,
за която е примамица непостижното, просторното,
дето все сънува пътища – недостигнати, неминати, –
мене как ще спреш?”

― Елисавета Багряна

tumblr_mfcnh3pKuz1rdw9yuo1_500_large-3903<a

https://smokinka.wordpress.com/wp-admin/post-new.php?post_type=post

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 06.02.2013 by in MY POINT.

Навигация

