Smokinka

едно малко женско намерение

На доброто човек се учи с години

а на лошото за един ден.“

3996365-studio-portrait-of-smiling-handsome-man

Наистина се бях поувлякла от
чуждото отрицателно мислене,
и като от инфекция заболя сърцето от
постоянните натяквания и обиди
на които трябваше да се противопоставям.
„За един ден“ се научих да тъпча и
уязвявам, понеже..бързо схващам
и понеже простотията е силно заразна.
Но аз не съм това, и нямам нужда от
тази нова способност и никога
повече няма да я използвам.

Сега дишам свободно, без да ми пълнят
главата с грозни филми, плача рядко,само
от силни чувства и се смея много повече.
Въобще не ми се налага да изпадам
в подобни издънки, понеже
за щастие подобни „предизвикателства“
не се срещат всеки ден…

Зажаднях за усмивки и
напоследък съм щастлива, че
все по-често виждам позитивни
хора като мен. А аз не спирам да
дарявам усмивка и виждам резултата.
Всички ми желаят хубав ден,
все по-лесно ме разбират правилно
и все повече търсят очите ми,
за да намерят пак нея – усмивката.

Липсват ми някои усмивки…
Но от снимки още повече боли.
Изумително е, как най-близкият
ти става най-далечен…
Ако сърцето заболее.

Много често, си мисля, че съм
напълно подготвена за това или
онова и само минута след като отмине,
разбирам колко не съм била готова…
И тогава ме спасява усмивката.
Оная внезапната, както когато
влезе някой, малко преди да заплача…

„В усмивка ще те скрия. В моя свят.
Там няма злоба и омраза.
И тихи глътки Светлина
ще пиеш ти от мойта пазва.
За Свобода не питай. Тя е твоя.
Към нея не посягам аз.
Че що е мъж без силна воля? –
един изсъхнал, тъжен храст…
Перо от птица ще ти дам –
да не забравяш своя полет.
Бъди ти силен и голям,
но подари ми нежна Пролет. “

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 10.02.2013 by in MY POINT.

Навигация

