Smokinka

едно малко женско намерение

вобюЛ

Животът ми все още продължава да тече в едната си част…наобратно.
Едва ли на този ден,
друга жена
получава подарък и първата и реакция не е
усмивка, а горчиви сълзи…

Понякога нещата не дават така желания плод.
И аз вече се примирих с това.
Винаги съм съветвала хората,да не искат всичко от живота.
Но не е лесно да се примириш, понякога се стараеш много,
а резултатът е по-зле от нищо.

Но аз ценя себе си, затова просто ще вложа
любовта в нещо друго, което няма да я
стъпче, а ще даде плод.
Любовта поне при мен, умиране няма, ама
тая зодия може яко да те вкисне.
Дори не се опитват да те проумеят.
Даже карат върху теб по шаблон и ти трупат
толкова нехарактерни качества, за които въпреки
че ги нямаШ, трябва да чувстваш вина.
Някои риби винаги ще ни изумяват с неадекватната
си злоба към най-близките.
Да са живи и здрави.🙂
Не съжалявам, просто продължавам напред с още
един урок.
Никога не бях изпитвала толкова смесени чувства,
но как да не ти се смесят?
И вие ако видите в очите майка си или на любимия
амбиции, които пасват по-скоро на враг,
отколкото на някой който ви обича,
и ваще чувства ще се смесят.
По-добре си плюйте на петичките.
Никога няма да ме пречупят!
Просто ги оставям да намерят
мухльото който да им пасне.

Сега си харесвам живота.
Определено спокоен и точно
такъв, какъвто го заслужавам.
Радвам се, че се отървах
от психарията почти невредима.

Благодаря. Прекрасен подарък.
И определено неочакван.
И определено ми хареса,
че е по куриер.
Така денят ми си остава хубав.

Не усещам сладост,
понеже e сякаш, да сложиш
черешка
на върха
на купчина от…лайна.
Това никога няма да превърне купчината в торта…

Alles Gut und Glück, Fische!

Chocolate-Manita-Barcelona1

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 14.02.2013 by in MY POINT.

Навигация

