Smokinka

едно малко женско намерение

***

Петък е.
Независимо колко са големи
препятствията до айляка,
смятам да си ги прескоча елегантно като кошута🙂
Напоследък всички са големи скучняци.
И започнах да планирам нещата в тесен кръг.
Или ако пак няма мераклии, дето се казва „Вечеря за един“🙂
Нещо много взех да се отдавам на работа,
тъжни мисли и пресния спомен от болничното
легло ме кара да размърдам кокали докато още са на 26🙂

За да се чувствам по-щастлива, тази година си наложих
да отделям поне 4 дни в месеца за себе си,лични удоволствия,
хобита и въобще лично време.Януари мина идеално в този смисъл.
Бях си и на концертче, само дето музикантите бяха болни
и ги замениха с DJ, ама пак си беше яко.
Бях си и на кино, бях и на забавна вечер с вечеря и аперитивче.
Сега погледнах, че Февруари съм поизпуснала това правило
и имам да наваксвам.
(Аааа,миналата седмица бях само в една кръчма със танци.)

Затъжила съм се за хубава рибка и смятам
да задоволя това желание в някой хубав ресторант.
Също искам да опитам какво са аджиба тия домашни брускети
дето толкова ги рекламират и всеки път на курса по немски
ми се иска да скокна да хапна от тях в почивката.🙂
Ще отделя и някоя вечер и за музичка, разгледах има много добри
изяви в Пловдивските клубчета.
Също бих искала да порисувам, или ако са ми уморени очичките,
поне да ги заведа на хубава изложба.

С една приятелка в понеделник планирахме „пръжки-вечер“ понеже
си мина цялата зима и аз с тоя ергенски живот в една стая,
нямам кухня и така и не съм яла така любимите пресни, свински, калорични
и високохолестеролни пръжчици🙂 Огромен проспуск!
Разбира се без Мавруд не се започва каквото и да е🙂
* Опаля ето снимчици

И разбира се – един ден за разходка, смях и малко шопинг и снимки
по красивите тепета ако не е такова валящо.
Да бъде!🙂
Хахаха!

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 15.02.2013 by in MY POINT.

Навигация

