Smokinka

едно малко женско намерение

Започвам да вярвам

imagesCAQWRPE9
че нещата могат да се променят.
Ако не сами – то с наша помощ.

Отивам днес пак на протест.

И както казва Дюи „Нищо не очаквам
и пак съм разочарован“
Ще ми се да си мисля, че нещо
зависи от мен, от нас…
Харесва ми идеята за още такива
протести. За горивата, за пътищата,
все има за какво, за тъпите закони
или за липсващите такива…
Сега разбирам, защо нарочно ВС се целят
в семейството като бойна единица.
Защото човек, когато не е сам,
се чувства по-силен.
Ама ако си момче или момиче
около 30 и още те гледат мама
и татко, вече не си толкова
куражлия а леко…смачкан.
И когато нашите ни
гледат до като презреем
едва ли ще им дойде реда
да се погрижим за тях…
Искам човек, който
иска деца, да не ми звучи
като побъркан идиот.

Всъщност аз вярвам.
И се моля от сърце,
все по-малко хора да бъдат сами.
Дано да се събират и намират,
да се подкрепят и оповават.
Да стимулират каузите и
амбициите си…
Да се съветват
и напътстват.
Да си дават кураж!
Да се топлят и гушкат…
И ако трябва,
да напуснат държавата…

Мъчно ми е,че оцеляваме
поотделно.
Хора, моля ви,
не се изоставяйте
едни-други…
Много е лошо да си сам.
Много е лошо…
Разболява…

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 19.02.2013 by in MY POINT.

Навигация

