Smokinka

едно малко женско намерение

Кажи ми страховете си, за да ти кажа какъв си…

Сигурно ви се е случвало да се запитате „Този пък за каква ме мисли?“
Или някой да ви изуми с грешната си преценка за вас или има идиотски предположения за начина ви на мислене. Кой е първият човек от който взимаме пример за начин на мислене? – Самите ние. Хората се пазят най-често от това, което са самите те…

На мен ми се случва по няколко пъти на ден, хора да се пазят от качества у мен, които всъщност не притежавам.
Познати не ме питат как съм успяла в това или онова, защото мислят, че няма да им кажа истината. Те самите не биха я казали.
Амбициозни колеги смятат, че крия от тях работата си, защото всъщност те правят така за да не бъдат лесно заменени.
Родителите ми се страхуват, да не ги прецакам, защото те постоянно се чудят как да сторят същото с другите.
Приятелите ми, ми връщат или се реваншират педантично за всеки жест от мен, защото самите те са много пестеливи на добрини.
Бившият ми се страхуваше да не му изневеря, защото…Ха-ха🙂

Да погледнем фактите.
Оплакваме се от материалистите, от нечестните.
Но никой до сега не ми е върнал предложени пари.
Както и всеки хващах в лъжа. Никой не оспорваше докато плащах, никой не отказа да се качи в колата ми. (А дори не им минава през ум да ти помогнат с торбите или да отворят врата.) Даже оръфаните, докато ходят с момиче което ги обича, продължават да твърдят, че жените са материалистки. Ами сигурно защото прекалено много си прави сметките, нищо, че такъв няма с какво да бъде ощетен.
Въобще хората дълго и отегчително могат да ви говорят
за честност, за вярност и за всякакви добродетели,ДА ГИ ИЗИСКВАТ ОТ ВАС и накрая да ви пожелаят лек ден и като ти видят гърба, да започнат да живеят по точно обратният начин.
И ако във вашия житейски път, установите, че сте останали без пари, с безброй „длъжници“ към вас, без кола, без позиция в професия или друга „важна част от вашия чар“, пригответе се.
Дори да сте богати на други качества, другите виждат себе си във вас…И ви изоставят. Не се изумявайте, ако някой ви е обещавал винаги да ви помага и не го изпълни. Или е казал, че ви обича, но е станал ваш враг. Не тъгувайте дълго, просто не сте случили на ЧОВЕК.
Моята най-добра приятелка идва да ми подаде ръка.
Казвам „Здравей!“ на Самотата.
Тя никога няма да ми изневери.

imagesCASVARSC

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 22.02.2013 by in MY POINT and tagged , , , .

Навигация

