Smokinka

едно малко женско намерение

Lust

tumblr_miekygEFGu1ryt216o1_500

Ей Живот?
Къде е Любовта ми?
До кога ще се правиш, че не я познаваш?
Да, онази със дълбоките очи,
онази страстната, разкъсващата,
трескавата, опияняващата!
Онази която ме грабна и захвърли!
Онази която ме смачка и счупи!
И ме остави само с мечти
и пълна промяна.
Да бъда обичана, искана,
тласкана и дърпана във страстна буря,
да нямам сили да я прогоня,
независимо от болката!
Къде е??!
Та тя ме захлупи като мощна вълна
в себе си.
Удави ме и ме съвзе,
а после всичко в мен изпи се.
Не искам никой да ме пита повече,
обичам ли…
Сама съм на земята без в него
да има нещо само мое…
И без ръце, които силно да прегръщат.
Ах,устните къде са силно впити…
(Сигурно другаде вече, далече…)
Гледам даже да не мисля,
как с други хора някой пак се продължава…
Вече толкова пъти пренареждах
и навсякъде все празен ход…
Понякога за да спра да очаквам,
втълпявам си, че него го няма
тук на земята.
Само ако заблудя сърцето,
мога да продължа да живея…

И тогава се унасям в сън.
Намерил си ме.
Само аз и ти сме…
Аромат на щастие и
ето – познати пръсти,
тръгват бавно, нежно покрай
влюбеното ми вратле, бясно
следвани от устните…
Притискат ме и гушкат,
като иагубено дете…
И в бурен танц на свободата,
притиснала между бедрата си,
единствената ми любов,
да бъда пак тласкана и дърпана
във силна буря искам…

imagesCAZIWQFM

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 05.03.2013 by in MY POINT.

Навигация

