Smokinka

едно малко женско намерение

Добро утро женички!

148869_1688232251267_1685108_n1

И този 8ми март
ще правя изненада
за една майка.
Децата и са в чужбина и искат
да я изненадам с цветя на работното и място.
Нямам бус, но това не значи, че целогодишно
не изпълнявам поръчки като „Море от любов“
за всички.🙂 И това много ме кефи.
Пращала съм и пералня, торта, още цветя а
миналата година дори хладилник.
Май и аз не съм лоша жена като се замисля😉

Незнам защо сме такива хората,
чакаме да се отдалечим,
за се затъжим да правим хубави жестове…
А докато сме тук?Какво правим докато сме един до друг?
Аз правих това за майка си
докато живеех с нея, още от малка
с трепет носих букети събрани от градинката,
а тя с досада ми казваше „Това не са цветя, а треви.“
Будех я в 12.01 за рожденния й ден,
или 8ми март…
Но типично по рибешки това никак
не и попречи да бъде вечно недоволна.
Май хората не сме създадени
за да бъдем обичани, рано или
късно в нас започва да зрее зрънцето
на неблагодарността.
Сякаш сме празни мензури, които
когато някой ангел напълни с любов,
преливат, но не отново с любов а злъч.

И на този ден аз
искам да изкажа огромната си благодарност,
за най-добрата жена, която познавам.
И аз не успявам да покажа много добре,
какво изпитвам към тези които най-силно обичам…
Радвам се, че те имам бабо, обичам те!
Ти си най-прекрасната жена която познавам!
Честит 8ми Март!

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 08.03.2013 by in MY POINT.

Навигация

