Smokinka

едно малко женско намерение

Утре съм кума

Щастлива съм, че изборът на булката
е най-добрия.
Щастлива съм, че планират дете
и има партньор на когото може
да разчита изцяло.
„Стабилност и сигурност“ е като
реклама на кола, но
животът не е ли път,
с препятствия по който
профучаваме по-лесно
когато сме двама?
Щастлива съм, че почти
всички мои приятелки
имат някой до себе си, който
им дава увереност.
А аз ?
Аз винаги съм била
свободната приятелка,
която разказва смешки.
И утре няма да е по-различно.

images

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 15.03.2013 by in MY POINT.

Навигация

