Smokinka

едно малко женско намерение

Ден за прошка

И няма да моля за прошка нито от стената си във Фейсбук, нито по телефон.
От очите и от сърцето ще я поискам.
Точно както аз давам прошката си.
Ето едно прекрасно четиво :

„…притчата, в която един бармин наплюл лицето на Буда, а той казал на ученика си да не отговаря агресивно, защото „Той не се изплю в моето лице. Това не е моето лице. Просто погледни този човек. Почувствай състрадание към него. Той иска да ми каже нещо, но думите са неадекватни. Той е толкова разгневен, че никоя дума не може да изрази гнева му. Точно както аз съм в такава голяма любов, че никоя дума, никое действие не може да я изрази. Виждам трудността на този човек!“.
Барминът бил много шокиран, тръгнал си, не могъл да спи цяла нощ, започнал да чувства голяма болка, започнал да чувства какво е направил. В сърцето му се отворила рана и на другата сутрин се втурнал към Буда, паднал в нозете му и ги целунал. А Буда казал на ученика си: „Виж, отново същия проблем. Сега той толкова много ми съчувства, че не може да говори с думи“… И когато човекът поискал прошка, Буда рекъл: „Забрави за това! Човекът, когато наплю, вече го няма, и човекът, който плю, също го няма. Ти си нов, аз съм нов. Виж – това слънце, което изгрява е ново. Всичко е ново. Вчерашният ден вече го няма. Край с него! А как бих могъл да простя при положение, че ти въобще не си ме плюл?“

оттук: http://www.edna.bg/pod-zavivkite/vryzki/tojniamafejsbukprofil.-pre-kras-no-4629682

How to forgive when you hurt too much

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 17.03.2013 by in MY POINT.

Навигация

