Smokinka

едно малко женско намерение

Моето гнезденце

е на път да се заформи.
Вече съм крайно без търпение
да имам място за себе си,
покой , място за готвене,
място за цветята ми,
място за картините,
място по моя вкус…
Място където никой да не ме смуче
и смачква…
Място където най-сетне да се махна.
Важно е човек да има къде „да се махне“…

164416_486782731385516_1437505699_n

Преди време, когато
сърцето ми беше пълно с
болка и агресия, главата
пълна с импулси и страх,
се помолих на Бог,
ако съм на прав път,
да ми помогне в плановете.
И търпението ми се възнагради.
Бавно и стъпка по стъпка,
но когато не разчиташ
на чуждо благоволение,
скоростта е сравнително добра.
Всичко е път,
но има един по който се слиза
и един по-труден, за нагоре.

Home-Sweet-Home-05

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 18.03.2013 by in MY POINT.

Навигация

