Smokinka

едно малко женско намерение

За пръв път

наистина нямам сили да се боря за любовта…
А нали уж :
559026_10151440431528049_302335605_n

Аз явно скоро няма да имам никаква реколта.
Или прекалено много се закопах в посевите на другите хора…
Или съм объркала семената…
И съм посяла болка…
Но се доверявам
на остарелия си опит.
Да съм себе си.
Когато съм била себе си, винаги съм печелила.
Който ме заобича, ще ме заобича истинска.
Който търси идеалната и безгрешната,
да продължи да търси.

Толкова отчаяно искам да се махна,
че вече месеци нарочно не пресявам двете рози
в двора.
Просто дори те не ми се иска да са там, където никак не искам да остана.
И за тях ми е мъчно. Но ще трябва да ги засея.
За да не умрат през лятото,
така както аз умирах през зимата…

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 18.04.2013 by in MY POINT.

Навигация

