Smokinka

едно малко женско намерение

Не спирам

tuhli

да мечтая за онази съборетина близо до главния път.
Така хубавичко се връзва на вкуса ми!
Често преди да заспя
фантазирам, как я купувам и на ум си правя проект как да изглежда. Възможно най-просто,
енергоспестяващо и … мое си.
Обичам простотата.
После си представям как с любимия човек заедно я променяме,
как спорим за някой цвят или решение.
Как ми помага да намерим големия камък,за праг, който
един ден децата ни да загладят от тичане…
Дали ще ми помага, да заковавам откачени неща в градината?
И ще ми направи ли хубавата баня със столче?…

И си мечтая да заживея там, да съживя двора…
Цветята при които обичам да отивам когато съм тъжна.
Голям навес за летните обеди.
Представям си милото със сомалийските гащета,
дългата червена тениска му е до средата на дупето, защото
съм го охранила и е здрав и обгрижван и вече не му е толкова голяма.
Как подтичва с чашките докато приготвям нещо и се шегува с киселата ми салата.
Аххххх, БОЖЕ, как искам да ми се усмихва слънчево и искрено, както най-обичам!!!
Дори без да искам плача докато си представям това…

Обади ми се точно сега, да ми каже колко се е ядосал,
че му се е развалила веригата на колелото.
Малкият ми бръмбар понякога толкова ме забавлява с
тази по-голяма от него самия нервност, но понякога и много ме смазва…
Но докато е нервен знам, че е жив, щом живота го ядосва, значи му се живее…
Щом и аз го ядосвам, значи му се живее с мен и ме обича.

454f9442bbc97d38c33c45004a0c1d21

a4caceeb14c0a1d81c734572b21944af

ab1c36bd3ab0b29e9132ef9b421a4cc9

8670ff7fb2760f092cb8223de8bf2998

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 21.04.2013 by in MYHOUSE.

Навигация

