Smokinka

едно малко женско намерение

Не ви ли омръзна?

Единственото на което напоследък качествено могат да ви научат мъжете
е как да се зяпа встрани, да се клюкарства, да се пие и да се гуляе.
Е да, може и просто аз напоследък да съм сбъркала компанията.
Но дори и тия които се барат за интелигенти, отделят
дебела сума от бюджета за марково уиски след културното събитие.
Но не ви ли прави впечатление колко хора посвещават
младините си на киснене по кръчми или домашни запивки,
правят се болнави още на 25, а после с такава увереност
предлагат семенната си течност за поколение, сякаш са
някакъв защитен вид от червената книга…
Ай мерси съм!

898264_375_282_4x3

Добре де, и аз обичах да се праа мат ама ми мина…преди доста години.
А никак не ми е приятно докато пораствам, някои хич да не мърдат
от стола в кръчмата.
Обикновено такива хора нито могат да ти помогнат адекватно
при някой по-голям проблем или защото не са в състояние
да шофират или защото изобщо не са в състояние да помагат.
Най-смешното е, че сред тях даже има и „дилъри“ нахални като мухи.
Ако някой случайно реши да се отцепи, да намали пиенето и
да започне да работи е обявен за путьо и задължително
се споменава „Еее брат, вече не си като едно време!“
И оня чак се изчервява от срам, че е взел да се очовечва.

Аз не се чувствам добре заобиколена с такива хора,
особено ако не са творци, много рядко да имат
повече от едно хоби – пиенето или Еврофутбол.
(А ако този трябва да ми е мъж, след толкова пиене,
сутрин преди да излиза трябва да ми оставя поне 100лв на шкафа
за да балансираме бюджета си. Той ги дава за пиене, аз – за каквото реша🙂
Не виждам какво мога да науча от такива хора.
А аз обичам живота, и нямам търпение да узнавам и научавам.
Същото искам и за децата си.

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 18.05.2013 by in MY POINT.

Навигация

