Smokinka

едно малко женско намерение

Намерих си усмивката…

„И със своя смях вие предприемате първата стъпка към духовното си осъществяване. Когато душата ви бездейства от скука и апатия или страх и гняв, няма никакъв растеж. Но с малко хумор, забавление и смях вие започвате да въплъщавате своя духовен Аз“. Майкъл Тамура, „Отговорът си ти“

222705_152096751524753_4005106_n

„Най-накрая, когато нищо не действа, вие изоставяте всякаква надежда, всички решения, всички преговори и всички рационализации. Не можете да се борите повече; няма смисъл в живота и нищо вече не е от значение. Предавате се на поражението: Просто ме отведете. Не се интересувам; оставете ме да умра. Нека да свършим с това по-бързо. Затваряте очите и чакате удара.
В този момент преминавате от примирение към приемане, от съпротива към предаване на неизбежното. Всичко е по-добре, оттам където съм аз. Обръщате се навътре от своето его-същност съзнание съм своя духовен Аз-съзнание. Вместо да се съпротивлявате и да изграждате илюзии срещу страховете си, избирате с готовност да разберете кое е. Осъзнавате, че повече от болката е бил вашият страх и съпротивата срещу това, което може да стане. Его-умът ви премахва своята съпротива. Сега той е отворен за нова съзнателност. Започвате да наблюдавате действията на своя ум и в него се влива разбиране. Миналите вярвания за своята самоличност стават видими и започват да изчезват. Започвате да изпитвате по-висша осъзнатост за това кои сте. Това е началото на промяната, пробуждане на духа, истинско учение и лечение. Вече не сте егото, преподреждащо мебелировката и поставящо нови тапети върху старата боя. Вече сте навлезли в това и по-голяма къща – тази на вашия духовен Аз.“
Майкъл Тамура, „Отговорът си ти“

„..А усетиш ли мъничка възможност за щастие след толкова мрачен период,трябва да се вкопчиш в глезените на щастието и да не се пускаш,докато не те извлече по очи от калта -това не е егоизъм,а задължение.Даден ти е живот; твой дълг е да намериш нещо красиво в живота ,без значение колко е крехко…“

Елизабет Гилбърт, „Яж,моли се и обичай“

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 25.05.2013 by in MY POINT.

Навигация

