Smokinka

едно малко женско намерение

Обява за мечтаната работа

Джурках се, джурках се и я намерих.
Изведнъж спрях да мигам, а показалеца върху мишката ми се вцепени.
Ето я…
Работата мечта.
Малко ръбата, понеже е на английски, но всичко схващам.
Нещо в гърлото ми се стяга.
Прескачам някои неща от нерви.
Та аз обожавам Икеа…
Какво ми разказват за нея, вече и без това ми е симпатична…
Visual Merchandiser.
Изисквания за позицията:
– това го мога
– и това
– и това
– да, такава съм
– Auto CAD???
Май трябваше да се отзова, когато моя съученик ми казваше „Ела бе, ще ти дам уроци, щи покажа някои неща“, а аз с нежен жест на ръката му отвърнах „ае, има време“
Еми Смокинке, бачкай ся в прогноза за времето като си толкова смотана.
За колко пък се научава тоя Auto CAD?
Хм…Да вземем да сменим тоя немски с нещо за рисуване, а?
Пък и май има онлайн уроци.
Ако им изпратя клетвено писмо, че започвам да изучавам програмата и до 6 месеца ще съм In-depth knowledge както те го искат?🙂
Идеята да съм ординари хаусуайф ме прави бясна…
Просто трябва да положа усилия, да заслужа това, което търся.

imageswqr

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 12.06.2013 by in MY POINT.

Навигация

