Smokinka

едно малко женско намерение

Не е страшно да си мързелив,

страшно е да се гордееш с това.
Това да си на 30, да се въртиш по полата на мама,
да нямаш работа и да пиеш бира в
количества сякаш с нея си взимаш душ май е някаква мода.
На всичкото отгоре, нещо трябва да компенсира
пълната липса на качества у консуматора и затова се въоражава
с дебел слой самочувствие с неясен произход и основание.
Рано или късно, сблъсъка между реалност, комплекси и фалшиво
самочувствие почва адски да го изнервя и да се припотява под
носа за щяло и нещяло.
Най ме кефи, докато бъркайки си в пъпа, припичайки се на
пейката пред блока и урига, твърди, че е ИСКРЕН и ИЗОБЩО
не му пука да се държи като ИСТИНСКИ МЪЖ.
Уважаеми, това не е ИСТИНСКИ МЪЖ.
Това е нещо като „реплика“ на мъжа – кофти качество, неясен материал,
вървежна само … в циганския МОЛ.

Някога, момчетата които не учеха бяха диви, дейни и мислеха щуротии.
А сега са необразовани и даже ги мързи да мислят…
А животът е нещо съвсем друго…Съвсем друго…
Според мен де.
И някак си не ми стига, да пръкна едно-две деца, да си мисля, че съм
изпълнил мисията си и да си клатикурствам по цял ден обсъждайки мацки
които никога няма да ми вържат, докато къщата и бъдещето ми се разпадат.

10951228-cartoon-style-illustration-a-scruffy-fat-tattooed-man-surrounded-by-seven-hands-scratching-him-or-ho

И с радост уведомявам, всички женички, които
ме зяпаха грозно някога в кръчмите, че всичките тия мъже
за които тогава са ми завиждали, сега са само техни!🙂
Защото човекът в който ще намерим Мъжа е по това време другаде.
На някое далеч по-смислено място…
Направо е на друг левел, друга държава🙂 , а може и в друг живот…

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 16.06.2013 by in MY POINT.

Навигация

