Smokinka

едно малко женско намерение

Разкажи ми и аз ще забравя, покажи ми и няма да запомня, накарай ме да участвам и аз ще разбера.

images

Понякога се изумявам,
как мога много време
да не чувам и виждам някого,
но почти 99% да съм наясно
как изглежда, как минава времето му
и какво се случва с живота му.
До сега съм го изпитвала два пъти
и струва ми се, че това усещане изчезва, тогава
когато и другият човек спре да мисли за мен.
Поне първият път така се случи…
Естествено, както се изпарява вода, така
се изпарява и попива някъде, за да пречисти
и за да можем някой ден да разбираме грешките си по-добре.
Тъжно ми е, че понякога срещам хора,
които съзнателно постъпват зле.
И нямат очи дори да се извинят.
Успокояват съвестта си с химерни
доводи…
А всъщност какво бяхме?
Двама човека…
Споделили толкова много.
Загубили толкова много.
И скрили загубеното под кора от горчивина.
Аз няма да простя, понеже бях съзнателно наранявана.
Понякога това, че хората те мислят за силен,
ги стимулира да нараняват.
Но с времето все по-рядко се обръщам назад със сантимент.
По-скоро виждам хора-уроци. Така, както в красивия пейзаж който
изниква изпод четката ми, всъщност съм изляла болката…

***
Живата несполука е по-добра от мъртвия шедьовър.

Ако вие имате ябълка и аз имам една ябълка, и ако ние си обменим тези ябълки, то и при вас и при мен ще остане по една ябълка. Но ако вие имате идея и аз имам идея и ние обменим нашите идеи, то всеки от нас ще има по две идеи.

Не прави на другите това, което би искал те да направят за теб. Можете да имате различни вкусове. Б.Шоу

Детето е гост в дома ти – нахрани го, поучи го и го пусни.

Родината е там, където се чувстваш добре.

Ако забележиш, че яздиш мъртъв кон – слез.

Добрият човек вижда добри знаци.

Разговаряй с децата си, когато се хранят и това, което си казал ще остане дори когато те няма.

Дори мъртвата риба може да плува по течението.
Китайски мъдрости

Но има един жесток закон: алчният заменя идеята за кон. – Стефан Цанев

One comment on “Разкажи ми и аз ще забравя, покажи ми и няма да запомня, накарай ме да участвам и аз ще разбера.

  1. denniepencheva
    26.08.2013

    Хора-уроци … добре казано. И нежно. И тъжно. И прекрасно.

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 14.08.2013 by in MY POINT and tagged , , , .

Навигация

