Smokinka

едно малко женско намерение

Художник или ценител на изкуството?

Попаднах на чудесните снимки на ателието на едни рисувачи :
ETO🙂

Рисувачи, понеже, за мен да гледаш облаци от принт и да
рисуваш картини които приличат на снимки не е като да си художник…
А нещо като фотограф с четка или „концептуалист“, ако случайно имаш
послание свързано с това „копиране“.
Както и да е.
Някога се бях запознала с един момък, който твърдеше,
че е художник и със треперещи ръчички развиваше четките от
опаковките за да ми ги покаже…
Видимо и той се беше заел да си ги разглежда, вместо да твори
с тях или с това привличаше момичета, понеже в тая
личност нямаще друг чар, за който да се прикрепиш…
Та тези снимки на чисти четки , цветните схеми и идеалната чистота
ми мясат по-скоро на музей на някой умрял творец, отколкото на действащ такъв.
Но не пиша тук за да критикувам, понеже такива работи са си чист модерен реализъм.
Пиша за тях защото…ателието им е много яко ПОДРЕДЕНО!
Обидно или не – грам не ми пука за сухите творби, но в подхода към интериора видях усет
и естетика на килограм!
Ето, както при онова момченце – намерихме
едно качество за което да се хванем!🙂

a1-1024x597

a3

a5

Снимките са от: http://www.artfido.com/

Уникални са цветните ролетки и забавните столчета, а стената цвят диня със стария дървен
плот в резеда е направо „картинка“🙂

И си спомних за съучениците си: как един го биваше в рисуването, а друг пък имаше
вкус само за…рамки, трети беше по натурата , а друг виждаше лилаво, там където го няма…
Най-добри бяха тези, които просто се отдадоха на „различията“,
наблегнаха на тях и ги развиха и стигнаха доста далеч.
Останалите прекараха времето в … напъни.

И съгласете се, тази почти стерилна чистота, е подозрителна!
В истинската работна среда е пълна каша и хаос!🙂
Знам го от опит!
Останалото е чисто и просто – проява на добър вкус…

2 comments on “Художник или ценител на изкуството?

  1. fresh cuts of live
    20.08.2013

    и аз обичам да ми е подредено, но само да ме видиш, като се разработя…как става така, че редът изчезва за секунди, а са нужни часове, за да го постигнеш?

    • smokinka
      21.08.2013

      Именно! Творческият или който и да е друг работен процес е ТЪРСЕНЕ. Представи си да ме е обхванала муза и всеки цвят да си го поставям обратно на местенцето ахахах😉

Вашият коментар

Навигация

