Smokinka

едно малко женско намерение

Нотманчета *

Чувсвтам се толкова прецакана и уморена…
Все едно да прочетеш съдържанието
на опаковката и като отвориш – вътре да няма нищо общо.
И не можеш да се оплачеш на защита на жените-потребители🙂
Уж трябва да са си мъжествени, а
всъщност са някакви капризни, хленчещи
моми, които на всичкото отгоре,
без оглед на собствената си некадърност,
смятат, че заслужават цялото уважение на света.

6

А като ги погледнеш…
Сякаш някой ме е издебнал и е отделил
белтъка от жълтъка…
Ей така и на тях им е отнето мъжественото….
И какво може да забъркаш с един такъв „мъж“?
Или пълна каша или десерт.

В моя случай, за радост,
стана десерт.
Защото въпреки всичко,
той е сладък, леко бухнал,
нежен като крем, добър и много,
много забавен.
Докато не се появи някакъв дискомфорт…
Мрън, мрън, мрън…
То ще бъде топло, крак ще го боли, глава, корем,
нещо ще му е твърде далеч, нещо много ще му тежи,
друго няма да му е удобно, за трето ще го е срам…
Пред очите ми някой грабна правото ми да съм жена,
която да хленчи ей така за чар.🙂

И започвам да забелязвам, как в моментите в които
се иска деятелност или отговорност или
изобщо някаква опора, нашия Нотман*
започва да се изнизва и заобикаля
мазно проблемите като камък за кърлинг.
И да, мили жени, ако не сте слепи
и влюбени до уши, ще видите този
разплут камък, и той ще ви направи
много лошо впечатление.
Понеже ще ви стане ясно, че за пореден път
се справяте сами в живота.
Което е в реда на нещата.
Да, ама ако Нотманчето не искаше нищо от вас.
Но аз до сега не съм срещала такъв🙂

Това, че той почти няма позитивна намеса в живота ви,
изобщо не го кара да намали изискванията си.
„Искам да съм с теб постоянно.“ „Звънни ми.“
„Дано не ме замениш с някой по-добър.“
и „Съжалявам, не разбирам много от романтика“ са най-редовните
разплюнчени реплики на Нотманчето.
Осъзнавайки личната си некадърност и посредственост,
като последен шанс иска да ни вмени чувство
за вина, за да може да се задържи около нас по-дълго
въпреки, че не притежава необходимите за това качества.
И докато се усетя, аз влача с мен в колата насам-натам
едно мрънкаливо, което освен да се вози, с
нищо друго не допринася за колорита на женствено-мъжествения
ми живот, даже може и да се нацупи ако нещо
не му е ок.

Тъжно е да установиш, че сама ти е по-добре.
Сега разбирам какво изпитват мъжете, с жена паразит.
Нямам нищо против да се справям с всичко, гордея се дори,
но в редките случаи когато ми трябва кураж или
просто някой да ми вземе чантата…Офф…

Какво си мисля аз…?
Ами мисля си, че профила на мъжа трябва да е друг.
Мисля си, че ако нещо не му е ок, трябва да си го промени,
а не да опява. За да може един ден да знае как да удари едно
рамо и на някой друг.
Мисля си, че трябва да е ведър и да ме разсмива, когато
не съм в настроение(особено ако е безработен и най-големия
кахър му е какъв ще е резултата от мача или какво е сготвила мама).
Мисля, че трябва с тъповата упоритост да вярва, че
заслужаваме нещо добро, а не да се задоволява
да бъде посредствен и да не иска да научи нещо ново.
Представата му за забавление да не е „йедини и пийни“.
Искам да стои зад мен в магазина, ако се мъчат да ме измамят.
Да иска да е в моя отбор, а не да прави лицемерни
физиономии с приятелите си. Де лоялен когато ме няма.
Абе мисля, че всички знаете за какво говоря.
И не, не го знаем от филмите!
Знаем го от бащите си и дядовците и някои вече „взети“ мъже.
От мъжете които „правят“ живота, а не чакат да им се случи
каквото и да е…

*Notman = not man = не човек(мъж)🙂

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 16.09.2013 by in MY POINT and tagged , , , , , .

Навигация

