Smokinka

едно малко женско намерение

Ноемврийско лято…

Adele-Bloch-Bauer-I-1907-oil-painting-by-Gustav-Klimt-Austrian-sold-record-135-million-2006-Neue-Galerie-New-York-most-expensive-painting-in-world-silver-gold-paint-canvas
Класически рок балади са
един нежен поздрав за мен в мрачния делови ден.
По Закон на Мърфи , тия дни не чувам добре.
Възпалено средно ухо допълнително тормози така или иначе напрегнатата седмица.
Но това го чух и със сърцето си…
(Жалко, че не бях оглушала в оня по-стар период от живота си, когато нямах нищо хубаво за чуване…)

Когато разглеждах снимките на моето семейство преди да се родя,
си мислех „Колко задружни са били всички, почти няма снимка с по-малко от 4рима“
Майка ми и баща ми на около 20…Братовчеди, бабите, дядовците ми…
Всички са им били зад гърба им и техните глупави решения и безотговорности и незрели
действия са били туширани, замаскирани и тяхната тежест отнемана…
Дори на снимката нашите имат разумен вид, в който се опитват цял живот да ми се докажат,
но никога не са защитили с делата си🙂
После ние…На „Пчелите“ с леля, със семейни приятели…
После първата кола и всички подредени пред нея, горди и усмихнати…
И ми стана мъчно…Почувствах се самотна, в сравнение с тях на моите години.
Та те даже се оплакваха че бабите ни искаха да идват на детските рождени дни…
А аз изобщо не си представям кога ще имам дете, още повече да го оставя на баба му…
Вярно – имат си техните кусури, много неща не са им в ред
и много неща аз бих направила „инак“ и „за разлика от тях“…Ама…Никога не са били сами!

А моите големи неща?Все са все снимка за един…
Сама бях когато завърших, когато спечелих онзи конкурс, сама бях когато имах
проблеми с колата си, сама бях като си купих новата…
И сама, като реших да се изнасям…

TE BLOG. Older woman raking leaves front of house. 09.2012.iStock_000014059121XSmall[1]

И започнах да си мисля, как ще съм ей като тази леля:самотно прошарено изсъхнало листо с пуста неокосена морава..🙂

Но то дойде, „лято мое“ и не си тръгна.
И ако не беше шибаната настинка, въобще няма да знам, че времето се е застудило.
Защото сърцето ми е стоплено от усмивка, нежна дума
и топло присъствие. Неща които ми дават сили, които раждат мечти и събарят страхове.
Позитивен и стабилен, като плюсът, събрал 1 и 1🙂

Благодаря за това време!

klimt_kiss

*Портретът на Аделе Блох-Бауер и „Целувката“ на Густав Климт

One comment on “Ноемврийско лято…

  1. fresh cuts of life
    06.11.2013

    И твоите моменти „заедно“ ще дойдат. Ако вче не са дошли. Само не ги преследвай с цената на всичко.

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 05.11.2013 by in MY POINT.

Навигация

