Smokinka

едно малко женско намерение

„Hired, tired, fired“

каза ми веднъж един клиент, било най-кратката „поема“
fashion-girl-photography-sad-text-favim-com-2604113

Назначих си много неща…
И сега много се уморих…
И разни аспекти на живота, ми поискаха оставката…

ПОКОЙ

Нощта тъмнее. Дрипави мъгли
кръстосват бързом небесата черни
и никъде звездица да се мерне,
та мрака нетърпим да осветли…
Мъглата чак в душа ми помрачена
прониква – сякаш се старае тя
и сетнята надеждица смутена,
остала пощадена от скръбта,
с дъхът си лют оттамо да изгони…
Стърчат зловещо овдовели клони
над тъмната алея. Мълком аз
вървя по сухи листе – и смутено
се вслушвам в пронизителния глас
на вихъра, що блъска разярено
клонаци сухи, писка и скимти,
и киска се със присмех – че в душата –
безкраен шир – последен стон трепти
от песента тържествена и свята
на любовта…трепти и гасне той
сред някакъв словещ и чер покой…

Покой, желан със страстно въжделенье,
защо ми тъй навяваш ужас ти?
Безумните, чаровните мечти
на луда младост в твоите студени
и бистри струи исках да заспят
сън непробуден, тих – и нивга вече
в душата ми със бол да не трептят…

Димитър Бояджиев

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 08.11.2013 by in MY POINT.

Навигация

