Smokinka

едно малко женско намерение

Мъж – зодия листо

men-puny-opinionatedmale-com

Изчерпа ли се?
Може ли да промени своя или моя живот?
Какво може да внесе, каква следа може да остави?
Aз имам планове. Той не се вписва.
Не може да ме подкрепи. Не разбирал.
Ежедневно вижда пропастите които зейват между нас
и просто скръства ръце и остава от другия край.
Заплаква като дете, което не се е научило да ходи.
Иска за да го вземеш на ръце ( или гръб) и да го пренесеш .
Харесва живота ми, не харесва своя. Своя не променя а от моя…

Гледа, как излиза от него естествено , така както морето отдръпва вълните си от по-стръмните склонове.
Не прави нищо за да стане част от намеренията ти, даже напротив-планира си времето еднолично.

Аз не искам да е чак толкова луд като мен. Нито да прави всичко вместо мен. Достатъчно съм вдъхновена за да тегля няколко като него
и да ги измъкна от тях заедно с майките им…

Но не може един човек цял живот да прави избор базирайки го на леснотия и после да ми тропа по масата и да се нарича Мъж.
Един такъв, трябва да преминава през всичко заедно с мен, ако иска да му зачитам мнението наравно с моето.
Човекът без цели, без мечти, романтикът, който живота размята като листо паднало в река – по течението…

Мне, предпочитам да опитам нов вид лютива дъвка. Поне има гаранция за нещо ново и вълнуващо😉

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 25.02.2014 by in MY POINT.

Навигация

