Smokinka

едно малко женско намерение

17.05.14

Това не е първото нито последното предателство.
Това няма да е последния човек, който не разбира значението на „лоялност“.
Нито последният, който си въобразява, че ме познава.
Нямам намерение да съдя, да се плюнча и оплаквам. Та аз не съм безгрешна!
Но открих как се лекува горчивият вкус от обидата…
Няма да избегнете буцата в гърлото преди заспиване. Или още по-лошо – безсънието.
Но нищо, още сутринта ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НЕ предприемайте НИКАКВИ действия!
Не споделяйте случилото се с приятели, нито търсете онзи който ви обиди за „изясняване“.
Мислете за обидата като за лош сън, усещането за който понякога
ви преследва в реалността. Идете на работа или просто вършете
обикновените си занимания точно както в дните, когато не ви боли.
Поглезете се с някое хоби. Аз бях обидена в почивен ден, затова спешно
трябваше да планирам плътно нещо, което да ме изкара от отрицателно заредената
среда като положителна магнитна ръка. Обичам изкуството,
художествените занаяти и готвенето. Изберете хоби, което ще ви събира с други хора!
„Сменете пейзажа“ или въздуха както се казва! Погалете сърцето си
и го похвалете за това, че все още изпитва чувства и действайте!
Какво да действате ли ??!! Ами живейте!!!
Занимайте се с чужд проблем или помогнете на някого да реши някакъв въпрос!Забравете!
(Не случайно съществува следната приТЧа :
Учител попитал учениците си :“Ако някои дойде при теб с подарък и ти не го приемеш, чий е подаръкът?“ – „На този, който го е донесъл.“
„Ами, същото важи и за завистта, гнева и обидите“ – казал учителят. – „Когато не ги приемеш, продължават да принадлежат на този, който ги носи със себе си.“)
10308088_10152149523264150_1602631903195577717_n

Една приятелка организираше панаир и ме помоли да поснимам. Не ми се ходеше, но запалих колата.
Това бе най-умното нещо което бях правила. Обратно на логиката,
да ти потъват гемиите когато си тъжен е да правиш нещо съвсем контрастно на състоянието ти.
Цветове, усмивки и позитивни чувства. Никой не забелязваше татуираната на лицето ми тъга и тя
обидена от липсата на внимание – изчезна.
Последната горчива капка от случилото се, попи в този пост…
Излечих се!🙂

Дъга в дъждовен ден:

Две „дунди“ в носии:


Феичка със собствена гледна точка🙂

Кучето си лае…керванът си върви…


Кожа в кожа…

Протегнати ръце за късмет, пръстенче с орисия…

Момичето с порцелановото лице и порцелановите фигурки:

Ах, че цветове!

Весели муцунки:

Вятърни мелници полетели под една шатра- цял свят.

Деца запленени от стъклодухането:

Восъчни свещи🙂 Спомних си за дядо… Пчелите май са много напред с геометрията…

Пухкава обич:

В търсене на идеалната вълнена овчичка:

Камъни които ми приличаха на пастърма или филе Елена😉

Цветовете си говорят:

Грънчарка:

Баба дегизирана като българска керамика🙂

Щастлива, защото рисува българска чиния:

От толкова много цветове направо ми се събраха очите!

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 18.05.2014 by in MY POINT and tagged , , , .

Навигация

