Smokinka

едно малко женско намерение

„Само един живот не е достатъчен…“

Понякога спирам рязко, вдигайки кълбо прахоляк, уморена от тичане
и намирам няколко милисекунди да се запитам:
Ще ми стигне ли животът за всичко за което се боря?
Струва ли си да изоставя толкова неща в бързането към вятърни мелници?
Дали гоненето на мечти, въоръжена до зъби не ги обезобразява?

Понякога завиждам на хората с корени. Поникват в някое малко градче,
порастват, започват някоя тиха работа, влюбват се в съседката, правят си деца,
обединяват си имотите, смесват си майките и живеят кротко и щастливо без да хвърлят поглед по-далеч от оградата на съседа…

Понякога и аз съм като тях, радвам се като обезумяла на някое малко плодче в градината
или ако имам късмет да видя сърничка, или просто на аромата на липите след дъжда…
Но много за кратко…Може би за един уикенд и след това пак искам да обяздвам съдбата
и да се убеждавам колко е велика…“Животът ти може да се преобърне с главата надолу само за
месец“ ми каза приятел, виждайки отчаяния ми поглед в хоризонта. Откога не го бях усещала…
Да ама имам чувството, че съдбата не си говори с онези „без вятър“ дето излизат от вкъщи и отиват на работа,
тя не се интересува от това какво носим в сърцето си скрито и не го вадим навън.
Съдбата има нужда от малко течение, иска да чуе вик,
и тогава идва и променя животи, да завихри буря!

А сега сякаш съм празна раковина и само складирам в нея вещи и малки следи за моите мечти…
Изобщо незнам дали искам някой да ме намери….
girl-under-bed_300

Чувствам се стара, самотна и безработна.
А всички ми казват че съм млада, че ме обичат и че работата ми е чудесна…
Не искам да мрънкам, затова вечно тичам и се смея на глас.
Слушам силна музика и танцувам…
Съдбата идва с нас, когато има движение напред.

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 08.06.2014 by in MY POINT and tagged , , .

Навигация

