Smokinka

едно малко женско намерение

„Уж делова, ама не забравя за секса“

Обожавам четенето, ама разкрепостеното, безразборно и безрамково четене.
С отворено съзнание.Минавайки през български, чужди класици, а
после неподвласно на някакви списъци за ТИРАЖИ и БЕСТСЕЛЪРИ се оставих също
така четящи приятели да подхвърлят оттук оттам някой роман, исках да избягам от
ординарните автори изтъркани от купуване и цитиране, да се потопя в по-нестандартни
страници, без манекенски заглавия и похотливи сиви нюанси.
Получих подарък – книгата на Ваня Щерева.
Много усмивки и свежест внесе в моя глух следобед. Днес намерих и късометражния филм http://vbox7.com/play:2fb92c5b2e Обичам Елена Бозова…Забавен филм, и ние сме „пичове“, но
аз винаги съм обичала книгите повече…
Чета и признавам, че много ми хареса и малко ме ядоса.
А разбира се, това е по-добре от никакви чувства.
Без да съм литературен критик, ме обзе огромно желание да се „изразходя“ по темата.
Лека и приятна, весела дори, ама тоя тъп речник откъде го измисли?
Разочарована си от младите, защото не четат – ок!И аз!
Ама тия същите млади, да не мислиш, че ще си купят твоята книга? Нали не четат?!
Тогава за кого е шибаният речник? „Чужденци и случайни минувачи “ – дрън дрън.
Ама че ТАРГЕТ. Мислех, че ще е само в тази глава, колкото да схванем идеята,
да обясним на децата си и т.н. Но не, той се проточи и в следващите глави, което направо ми бръкна в задника.
Като си преведеш книгата на английски, сложи си речник.
Понеже Джеймс сигурно не е наясно точно с Д2, но едва ли няма идея за Достоевски…
Преследва те чувството, че четеш нещо, което не е предназначено за теб.
Разбрахме, че new generation те дразни, че не е чувало за група New generation.
Но това не е работа на тези, за които всички изнесени в речник думички са известни.
Не може да развяваш пръст чрез писане и с писането си да звучиш като ядосана бабичка.
Писането си е писане. Четенето – четене. Ако на градските тоалетни им пукаше , че влизат
наркомани, нямаше да има клекало, а масичка за магистралки.
Ако аз рисувам, така че и най-тъпите разберат изкуството ми, по-добре да не хващам четката.
Същото е с писането. Не му е работа да се угажда на всички.
Освен ако „Образцов дом“ няма всъщност идеята да угоди. В такъв случай – за 6тото издание запиши си:
„Без глупав речнииик!“🙂

foto_207_1

Казах го!Олекна ми!Отивам да тичам гола с бял чаршаф, като самодива!🙂
Тайничко си мечтая и аз моя приятелка да напише книга и да ми възложи илюстрирането🙂

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 13.06.2014 by in MY POINT and tagged , , .

Навигация

