Smokinka

едно малко женско намерение

Two is better than one

само ако става дума за мозъци🙂
Изобщо в днешно време в отношенията си с мъжете трябва да трябва да си с двойно сиво вещество и с очите на четири🙂 Да стъпваш на пръсти и да пипаш с ръкавици. Хахаха
Сезонът захладня извадих новите топли пухкави завивки. Първата нощ сънувах че гушкам бели булонки, толкова бяха мекички.🙂 А след това сънувах мъжа на мечтите си. Не виждах лицето, но усещах обичта със всичките си сетива.
Сънувах първата ни свенлива проява на близост: Седях до него, а той нежно се сгуши зад ушето ми и ме целуна по вратлето. Боцкаше леко, светлокестенява набола брада и коса. Разтопих се като шоколад в микровълнова…Обвивах го нежно с ръце по красивата шия…
Скапаните нови пухкави завивки от Германия ми дариха повече нежност на сън отколкото самия живот…
Moon-Crib_el_23jan12_pr_b_426x639

2 comments on “Two is better than one

  1. Alexandra
    10.11.2014

    много, много истинско и емоционално…
    имам пост със същото заглавие… същия смисъл, само че в снимки… ужасно близък ми е този текст… благодаря ♥

  2. smokinka
    10.11.2014

    И аз благодаря, прясно след сънуване🙂 И аз следя твоите неща и ги харесвам.Всичко хубаво!

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 10.11.2014 by in MY POINT.

Навигация

