Smokinka

едно малко женско намерение

Черешите през декемви свършиха :)

01 HG 3asete
Това , че съм по-закръглена явно кара хората да смятат , че буквално могат да ме изяждат с претенциите си.
Не помня от кога не съм имала ден ( или дни ) без някой да ми досади с някви негови планове или дертове.
Добре де, да съм добра и отзивчива си ми е най-хубавата част от характера, но вече замирисва на вампирство.
Всеки нещо иска,нещо изисква и не само, че не съм оставена намира, ами по-лошо:
никой не обгрижва така мен, колкото съвестно обгрижва себе си. Тоест всичките тия неща са едностранчиви.
Накрая за мен не остава нищо. Аз никога не съм и търсила. Но започнах малко да се нервирам.
Омръзна ми хората да се опитват да правят забележки за моя живот и да се
мъчат да ми дават, както обичам с фалшива строгост да казвам „наклон“.
Особено типове хора които от сутрин до вечер разсъждават само в „аз“ форма…
Казано просто: егоисти.
По някаква грозна случайност заобиколена съм от вампири които ежедневно смучат от мен, от
емоциите ми, от благоразположението ми и колкото по-надалеч от себе си ги бутам, толкова по-настоятелни стават.
Роднини или приятели, професията кърлеж си е еднакво гадна и досадна. Те искат от теб защото си способен, умен, деен, абе „все ще измислиш нещо“, но ти никога не можеш да се обърнеш към тях защото ги мързи да мислят и да мръднат.

Незнам как е устроено оросяването на тия вампири, но явно трудно стига до мозъка, защото ужасно често, кръвосмучещите са и заедно с това и ограничени.
Тесногръди с една дума. Въпреки , че деятелноста ти е похвална, ако има начин някак си, аджеба да не се разпиляваш. Да работиш само за тях един вид.Ехеее🙂

И кво се получава ? Някой който аз изобщо не съм назначила на тази длъжност хем е лепнат за мен, хем заедно с това ме наблюдава и цъка с език.
Започва да се мъчи да мисли вместо мен(което е абсолютно невъзможно) и според собственото си малко сиво, да преценя аз защо и как прекарвам времето.
Ай моля ви се! Разнообразете живота си и си гледайте ваще паници! Или сърбайте от…чужди вени!🙂

Истината е много проста. Добрината ми свършва там където започва нахалството. Аз съм жена, но не съм Майка Тереза🙂
И също като вас, искам някои неща, но също така мога и да ги дарявам.🙂 Дето има един лаф :“ Черешите берете, но клони не чупете, защото догодина, к*ра ми ще ядете! “
Е при мен дойде „догодина“🙂
Всички имаме нужда от добрина, усмивки, хубава музика. Така ще имаме плодове през всеки сезон:  https://www.youtube.com/watch?v=DeK_IYrixT8

DIEGO CIGALA TANGO LIVE IN REX

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 15.12.2014 by in MY POINT.

Навигация

