Smokinka

едно малко женско намерение

***

640x407_3677_Trains_2d_illustration_train_crash_picture_image_digital_art

Стиснала съм здраво управлението, карам бясно напред.
Подреждам всичко, планирам. Не помня от кога.
Някои не могат да ме стигнат, някои успяват и се закачат за мен.
За някои аз забавям ход.
Понякога хората се прикрепят за мен като удавници.
Дърпат ме надолу. Понякога съм горда, че мога да спасявам,
друг път се изкушавам да набия спирачки, за да ги изтръскам като бълхи от гърба си.
Мъжете винаги стоят по-назад или по-долу, което прави невъзможно оплождането…
Аз продължавам да карам напред.
Пътят не свършва, пречките по него също.
Маневрите ме уморяват, еднообразието ме унася.
Но не мога да спра, защото нямам на кой да отстъпя ролята си.

Няма кой да ме смени…

Вашият коментар

Information

This entry was posted on 11.10.2015 by in MY POINT.

Навигация

